پنجشنبه, 30 فروردین 1403
پنجشنبه, 30 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | رییس فدراسیون شطرنج پس از حاشیه‌های مختلف، با انتشار پستی در فضای مجازی از سمت خود در این فدراسیون استعفا داد.

به گزارش ایرنا، حسن تامینی رییس فدراسیون شطرنج و نماینده اسبق رشت با انتشار پستی در فضای مجازی استعفای خود را از ریاست این فدراسیون اعلام کرد. البته وی هنوز هیچ نامه رسمی برای استعفای خود به فدراسیون تحویل نداده است بلکه با انتشار پستی در گروه واتس‌آپی منتسب به هیات‌های استانی کناره‌گیری خود را از ریاست فدراسیون اعلام کرده است.

تامینی در خردادماه سال ۱۴۰۰ با رای اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون به عنوان سکاندار شطرنج ایران انتخاب شد.

خبرگزاری دولتی ایرنا در این رابطه نوشت: مدیریت تامینی در چند ماه گذشته با انتقادات زیادی روبرو بود و حتی نایب رییس فدراسیون نیز نسبت به تخلفات مالی در فدراسیون تحت مدیریت وی پرده برداشت. شادی پریدر چندی پیش در یک رشته استوری، تامینی را به باندبازی در فدراسیون متهم کرد و نوشت: تخلفات اقتصادی زیادی با نام اعزام ورزشکار در فدراسیون انجام شده است.

برخی از اخبار موثق حکایت از آن دارد که تامینی در حالی استعفا داده که بدهی فدراسیون در بخش ارزی و ریالی زیاد است. این بدهی شامل بیش از ۷۰ هزار دلار، یک میلیارد بدهی برقی، ۱۷ میلیارد بدهی مالیاتی و چند میلیارد بدهی انباشته‌شده در بخش‌های دیگر است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان