جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
فروریختن سازه پل هوایی گازرسانی ماکلوان فومن 48 ساعت بعد از نصب؛

شرکت گاز: تقصیر پیمانکار است، پولی پرداخت نمی شود!

۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ۱۴:۴۲ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | سازه پل هوایی گازرسانی که بعد از ۴۸ ساعت در شهر ماکلوان فومن نصب گردیده بود با اولین بارش برف سقوط کرد.

این سازه با بودجه ای معادل یک میلیارد هفتصد میلیون تومان به طول ۶۵ متر احداث شده بود، البته این سازه هنوز به خط اصلی گاز رسانی متصل نشده بود.

در پی انتشار این خبر، روابط عمومی شرکت گاز گیلان جوابیه ‌ای در این خصوص صادر نمود.

متن کامل جوابیه به شرح زیر است:

پیرو انتشار خبری مبنی بر شکسته شدن خرپای در حال ساخت و نصب در کنار پل شهر ماکلوان به اطلاع می‌رساند که خوشبختانه این حادثه هیچگونه تلفات جانی در پی نداشته است. همچنین در همین راستا لازم به توضیح است خرپای مذکور در مرحله ی ساخت و نصب بوده و در اختیار مشاور نظارت کارگاهی و پیمانکار پروژه بوده و هنوز تحویل شرکت گاز استان گیلان نشده و از بابت آن هیچ پولی به شرکت پیمانکار پرداخت نشده است. شایان ذکر است در سطح استان گیلان خرپاهای متعددی بر روی رودخانه ها نصب شده که سال های زیادی از ساخت و کارکرد آنها می‌گذرد و تاکنون هیچ مشکلی برای آنها به وجود نیامده است .تحویل گیری این گونه از سازه ها توسط شرکت گاز استان گیلان پس از گذراندن تست های استاندارد و ایمنی کامل صورت خواهد گرفت و در حفظ حقوق بیت المال هیچگونه گذشت و اغماضی نمی‌شود. لازم به ذکر است پس از تحویل گرفتن کلیه ی پروژه ها، تمامی آنها حداقل به مدت یکسال دارای گارانتی از طرف پیمانکار می باشد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان