جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

اختصاصی حکایت گیلان | هرچند مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بهره برداری از چمن طبیعی و سکوهای ورزشگاه عضدی  را به عنوان مهمترین برنامه افتتاحی  در دهه فجر اعلام کرده بود و مدتها روی آن مانور می داد، اما با پایان برنامه ها خبری از افتتاح آن نشد. امری که می‌تواند نشان دهد استاندار با افتتاح نیمه کاره این ورزشگاه مخالف است. 

روز گذشته با حضور استاندار،  3 سالن ورزشی چند منظوره روستاهای شهرستان صومعه سرا مورد بهره برداری قرار گرفت. پروژه هایی که بیشتر پیگیری های نماینده فعلی را نشان می دهد تا اداره ورزش و جوانان! پروژه دیگر عمرانی زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی سیاهکل بود که در مجموع گفته شده این پروژه ها با هم بیش از 22 میلیارد تومان هزینه شده است. از آن‌جا که اعتبار اختصاص داده پنج پروژه به همراه ورزشگاه عضدی 75 میلیارد تومان در نظر گرفته شده مشخص می کند  هزینه فاز اول ورزشگاه عضدی بالغ بر 50 میلیارد تومان شده است. شاید آرمان مدیرکل ورزش و جوانان انتظار داشت به خاطر همین هزینه بالا یک افتتاحیه برای آن گرفته شود، ولی وقتی نتوان در آن فوتبال بازی کرد انتظار قابل تاملی است!

پیش از این هم مشخص بود که سکوهای ورزشگاه عضدی به هیچ وجه آماده نیستند و در واقع بیش از پنج سال است کار خاصی روی آن صورت نگرفته است. تخریب ورزشگاه به بهانه بازسازی با تضعیف تیم های داماش و سپیدرود نیز همراه بود. طوری که از معدود برگ برنده های خود بهره نبردند. با این حال بسیاری بعید می دانند که شورای تامین دیگر اجازه مسابقات این دو تیم را در این ورزشگاه صادر کند. زیرا در مجموع مخالف برگزاری مسابقه فوتبال در داخل شهر است. 

هرچه هست ظاهرا این فازبندی ورزشگاه عضدی امری نیست که چندان بتوان از آن یک دستاورد ساخت. ورزشگاه آماده برای همه مردم مشخص است. البته که پیگیری های آرمان نسبت به مدیرکل پیشین درباره زیرساخت های فوتبالی خیلی بهتر است و این قابل انکار نیست، ولی باور کنید این ها کفایت نمی‌کند. ورزشگاه جایی است که نیاز به روبان بریدن ندارد، تماشاگر می خواهد!

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان