جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | بخش دندانپزشکی هیات پزشکی ورزشی گیلان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان گیلان افتتاح شد.

به نقل از برنا ؛ دکتر محمد صادقی در آیین بهره برداری از واحدهای دندانپزشکی ، اصلاح ساختار و آمفی‌تئاتر این هیات که به مناسبت ایام الله دهه فجر و با حضور جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ، قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان ، مسعود عباس نژاد عضو شورای اسلامی شهر رشت و ارکان هیات پزشکی ورزشی استان برگزار شد ، گفت : بخشی از اقدامات هیات پزشکی ورزشی استان گیلان در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید اما همچنان برنامه ها و فعالیت های این هیات ادامه دارد.

وی افزود : امروز و در این فاز ، واحد دندانپزشکی هیات پزشکی ورزشی که یکی از دغدغه های همکاران و ورزشکاران بوده با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد : همچنین بخش اصلاح ساختار که به شناسایی و تا حدودی درمان ورزشکارانی که اطلاع از ایرادات و اشکالات فیزیکی خود ندارند ، کمک می کند و از معضلات جسمی حادتر در ورزشکاران پیشگیری خواهد کرد ، افتتاح گردید.

صادقی با اشاره به بهره برداری از آمفی تئاتر این هیات عنوان کرد : در طبقه دوم ساختمان هیات پزشکی ورزشی گیلان آمفی تئاتری راه اندازی شد که با ظرفیتی که دارد ، می تواند اکثر سمینارهای آموزشی این هیات را پوشش دهد که هزینه راه اندازی این آمفی تئاتر بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس هیات پزشکی ورزشی گیلان در مورد برنامه های آتی این هیات خاطر نشان کرد : ان شاء الله در سال آتی طرح توسعه ساختمان هیات پزشکی ورزشی گیلان در دستور کار قرار دارد که به فراخور آن بخش های جدیدی نیز پیش بینی و افتتاح خواهد شد .

صادقی در زمینه اعتبارات برای انجام برنامه های این هیات گفت :خوشبختانه ها برنامه های هیات پزشکی ورزشی گیلان بر طبق زمان بندی خود شکل گرفته است البته انتظار کمک و مساعدت از برخی مجموعه ها داشتیم اما برای اجرای برنامه های کوتاه مدت هیات از منابع داخلی استفاده کردیم.

وی تصریح کرد : قطعا پروژه های اصلی هزینه های بالاتری به همراه خواهد داشت که نیازمند همکاری برخی سازمان ها خواهیم بود که در صورت حمایت ، فعالیت خود را در زمینه اقدامات و پروژه های اصلی آغاز خواهیم کرد .

دکتر صادقی از تخفیفات ویژه برای اصحاب رسانه گیلان خبر داد و گفت : خبرنگاران ورزشی گیلان می توانند با انجام بیمه ورزشی  از تخفیفات این هیات در خصوص دندانپزشکی ، فیزیوتراپی استفاده کنند و ورزشکاران سازمان یافته استان نیز می توانند در صورت دارا بودن بیمه ورزشی در حوادث ناشی از ورزش و آسیب دیدگی ها از خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی گیلان بهره مند شوند.

حمایت مجموعه مدیریت شهری از حوزه ورزش و ورزشکاران

مسعود عباس نژاد عضو شورای شهر رشت در آیین افتتاح واحد دندانپزشکی و اصلاح ساختار هیات پزشکی ورزشی گیلان گفت : مدیریت شهری حامی حوزه ورزش و ورزشکاران است.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  مسعود عباس نژاد عضو شورای اسلامی شهر رشت در آیین بهره برداری از بخش های دندانپزشکی،  اصلاح ساختار و آمفی تئاتر هیات پزشکی ورزشی گیلان که صبح امروز صورت گرفت ، عنوان کرد : یکی از عمده معضلاتی که می تواند سد راه پیشرفت و موفقیت قهرمانان و ورزشکاران باشد ، آسیب های ورزشی است و در این راستا ورزشکاران نیازمند امکاناتی برای پیشگیری ، مراقبت و درمان این آسیب ها هستند.

وی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح بخش های تخصصی هیات پزشکی ورزشی گیلان گفت : امیدواریم که این بخش ها بتواند خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه دهد تا ورزشکاران عزیز از آسیب های جدی که در آینده گریبان گیر آنان خواهد شد ، مصون بمانند.

عباس نژاد افزود : مدیریت شهری نیز در کنار مجموعه ورزش و ورزشکاران حضور دارد و از آنان حمایت خواهد کرد و در این جهت نیز حامی مالی و اجتماعی ورزشکاران می باشد و در حوزه ورزش نیز خدماتی که در توان دارد ارائه خواهد داد .

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان