جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان و بازیکن اسبق استقلال تهران هدایت شهرداری آستارا را برعهده گرفت.

پیروز قربانی که از ابتدای فصل تا پایان هفته بیستم جام آزادگان، هدایت آستارا یی‌ها را برعهده داشت، پس از باخت ۲ بر صفر در مسابقه اخیرشان مقابل ون‌پارس اصفهان تصمیم به قطع همکاری از این باشگاه گرفت. 

مدافع پیشین استقلال که در مدت حضورش روی نیمکت شهرداری آستارا در فصل جاری، سرمربیگری در ۲۰ مسابقه را تجربه کرد و در این مدت سه پیروزی، ۱۰ مساوی و هفت شکست داشت و تیمش در جایگاه چهاردهم جدول لیگ یک قرار گرفته بود، شرایط را برای ادامه همکاری فراهم ندید و از سمت خود استعفاء کرد. 

باشگاه شهرداری آستارا پس از پذیرفتن استعفای پیروز قربانی از سرمربیگری این تیم، داوود مهابادی که فصل گذشته هدایت استقلال خوزستان را برعهده داشت، به عنوان جانشین وی انتخاب کرد. 

مهابادی که طی سالیان اخیر هدایت تیم‌هایی همچون فجر سپاسی، خوشه طلایی ساوه و جوانان ایران را داشته، پس از جدایی از استقلال خوزستان در تیمی سرمربیگری نکرده بود که اکنون به عنوان جانشین قربانی انتخاب شد. 

داوود مهابادی (زاده ۳۰ مرداد ۱۳۵۲) بازیکن سابق و مربی فوتبال ایران است، وی سابقه بازی در تیم‌های استقلال، ذوب‌آهن، استقلال اهواز و راه‌آهن را دارد. 

مهابادی با استقلال تهران در سال ۱۳۷۵ به مقام قهرمانی جام حذفی کشور رسیده است. 

 تیم شهرداری آستارا ۱۴ مسابقه دیگر تا پایان فصل جاری لیگ یک پیش رو دارد و مهابادی امیدوار است سهمیه این تیم را در این رقابت‌ها حفظ کند. 

منبع:فارس

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان