جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

اختصاصی حکایت گیلان | در روزهای گذشته برخی وزرای کابینه سیزدهم اظهارات و اقداماتی داشته اند که رسانه ها و شخصیت های نزدیک به آن ها به شدت از آن ها انتقاد کردند. بعد از آن که وزیر ارشاد درباره فیلم سقوط با بازی حمید فرخ نژاد گفت « اینکه یک اثر بنا بر عملکرد یک بازیگر متوقف شود از سوی وزارتخانه ممنوع شده است.» رئیس صداوسیما در نامه ای به رئیس جمهور بازی همین بازیگر را بهانه کرد و خواستار فیلتر پلتفرم فیلیمو شده است!

از سوی دیگر، عزت الله ضرغامی که  در کنسرت و مجلس آوازخوانی زنان شرکت کرده بود با انتقاد روزنامه همشهری مواجه شد که « راه نزدیک شدن به مردم پشت سر آن‌ها حرکت کردن نیست» حالا هم روزنامه کیهان از تعبیر امیرعبداللهیان وزیر خارجه که اقدامات ضدایرانی اتحادیه اروپا را "شلیک به پای خود" خوانده بود انتقاد کرد. این روزنامه کل دستگاه دیپلماسی را  با گفتن این جمله زیرسوال برده که «هدف غرب از مذاکره نابودی سه میلیارد انسان است؛ فریبکارانه نام آن را دیپلماسی گذاشته‌اند»

ظاهرا دولت سیزدهم تا وقتی مورد تایید رسانه های همسو قرار دارد که در راستای منویات آن ها قدم بردارند. کمی عقب نشینی مساوی است با چنین حملات سخت و پردامنه ای از جناحین مختلف! از کیهان گرفته تا خود صداوسیما! 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان