جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
جلسه مشترک سه نماینده رشت با اعضای شورا و کلیشه های همیشگی؛

مگر این مجلس برای استان ها وقتی هم دارد!؟

۱۴۰۱/۱۱/۰۹ ۰۹:۱۹ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | جلسه سه نماینده رشت و اعضای شورای شهر از آن دست جلسات کلیشه ای است که هرازچندگاهی در صحن شورا برگزار می شود . جلساتی که همه در آن سخنران هستند و دریغ از یک بیانیه و هدف مشخص  و مشترک! آخر سر از رسانه ها همین تیتر محمدرضا احمدی بیرون می اید که «رودخانه های شهر رشت باید ساماندهی شوند» و این کلیشه همیشگی جناب آقازاده که با « تعامل مدیریت شهری رشت با دیگر دستگاه ها مشکلات برطرف می شود» یکی نیست به این آقایان نماینده بگوید چرا مساله یکپارچه مدیریت شهری در راهروهای مجلس خاک می خورد و فکر می کنید بدون ابراز قانونی «تعاملی» شکل می گیرد!

البته از مجلسی که در طول این دوره جزء کار و حرف سیاسی اقدامی نداشته صحبت این حرف ها بیهوده است. نگاهی به طرح ها و بیانیه های  مجلس بیندازید. از طرح نگهداری حیوانات اهلی گرفته تا بحث صیانت از فضای مجازی،  فرزندآوری، حجاب، درخواست اعدام اغتشاشگران و اخیرا مقابله با شایعه سازان در آن بحث شده دریغ از آن که یک بار نمایندگان درباره طرح های استانی مثل پسماند گیلان و یا مدیریت شهری کار کوچکی کنند. 

همین سه نماینده ما که هر وقت رسانه ها را دیدیم . یکی مشغول انگلیسی صحبت کردن با ترامپ بوده یا مناظرات سیاسی! یکی هم مدام درباره مسائل بین المللی و امنیتی صحبت می کند و یکی هم کمی بیشتر از بقیه کارش را بلد است مشغول انتقاد از وزیر کار بابت انتصاب مدیریت دخانیات که فامیل رقیبش است!

حالا قرار است این کلیشه جلسه مشترک با مدیریت شهری به کجا برسد، الله اعلم! اعضای شورایش هم که فاز نمایندگی گرفته اند. مسعود عباس نژاد از آب و فاضلاب انتقاد می کند، تاج شهرستانی از ارشاد و میراث فرهنگی! کریمی کرنق از آب منطقه ای و رئیس شورا از همه! حداقل امیدواریم حالا که که در این جلسات نه مصوبه ای است و نه هدفی مشترک! لا اقل متن آن ها را برای شهردار آتی کپی کنند که مجبور نباشد در جلسه دیگری با این نمایندگان شرکت کند و دوباره همین حرف ها تکرار شود. 

 

همرسانی کنید:
استاندار گیلان در نشست با اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت:
وحدت رویه در مدیریت شهری با هم افزایی شورای شهر، به پویایی کلانشهر رشت کمک می کند
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر رشت با درخواست برای برگزاری جلسات منظم شورا با استاندار گیلان:
مدیریت یکپارچه شهری در رشت وجود ندارد
نماینده ولی فقیه در گیلان :
باید برای ترافیک رشت چاره اندیشی شود

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان