جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | در آغاز هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان بندر انزلی از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. پدرام قاضی‌پور (گل به خودی)، محمد محبی، ارسلان مطهری و روزبه چشمی زننده گل‌های استقلال بودند.

دقیقه ۱۸ پس از وقفه طولانی در بازی، بالاخره سعید مهری ضربه کاشته حاصل از خطا به روی ارسلان را زد که شوت محکم این بازیکن با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳ شوت محکم مهران احمدی به شکل خطرناکی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. در دقیقه ۵۵حرکت بسیار خوب رضاوند از سمت چپ و ارسال این بازیکن در محوطه جریمه به رضا میرزایی رسید ولی ضربه عجیب و غریب این بازیکن از خط طولی به بیرون رفت.

پاس پنجاه متری سعید متری در موقعیت تک به تک در دقیقه ۶۰ نصیب مهدی قایدی شد و در شرایطی که سنگربان ملوان نیز تا گوشه محوطه جریمه از دروازه بیرون آمده بود، اما ضربه قایدی با اختلاف بسیار کمی از کنار تیرک دروازه خالی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱ حرکت دیدنی رضاوند از چپ و پاس او در محوطه جریمه به میرزایی رسید که شوت این بازیکن را ایمان صادقی، سنگربان ملوان دفع کرد و توپ به عبدالله حسینی رسید تا این بازیکن توپ را راهی کرنر کند.

دقیقه ۶۹ ضربه محمد قادری با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۵ یک ارسال از سمت راست به روی دروازه، در محوطه جریمه به صادق بارانی رسید. شوت این بازیکن با برخورد به حامدی فر راهی کرنر شد. کرنر ارسالی نیز با ضربه سر مدافع پیش تاخته ملوان همراه شد که رضایی توپ را مهار کرد.

در دقیقه ۸۱ شوت سعید مهری از پشت محوطه جریمه، به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

منبع:خبرآنلاین

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان