جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | استقلال و پرسپولیس در دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی، به ترتیب مقابل ملوان بندر انزلی و سپاهان صف‌آرایی می‌کنند. ملوان بعد شکایت از تیم نفت مسجد سلیمان به مسابقات جام حذفی برگشته است.

 مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد که برنامه دیدارهای این مرحله به شرح زیر است:

* استقلال - ملوان بندرانزلی

* سپاهان اصفهان - پرسپولیس

* آلومینیوم اراک - نساجی مازندران

بیشتر بخوانیدحذف نفت مسجدسلیمان از جام حذفی با حکم کمیته انضباطی
* استقلال ملاثانی - مس کرمان

* گل‌گهر سیرجان - فولاد خوزستان

* نود ارومیه - پیکان تهران

* دریاکاسپین بابل - پارس جنوبی جم

* هوادار تهران - مس رفسنجان

براساس اعلام امیرحسین روشنک مسئول برگزاری جام حذفی دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها طی روزهای اول تا سوم اسفند ماه برگزار خواهد شد. البته با توجه به حضور تیم فولاد خوزستان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا دیدار این تیم مقابل گل‌گهر در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

برگزاری دیدار استقلال- ملوان با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران

دیدار‌‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران قرار است با حضور درصدی از هواداران در ورزشگاه‌ها برگزار شود.
تسنیم نوشته است هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد و قرار است تماشاگران از این هفته به ورزشگاه‌ها بازگردند.

طبق اعلام منصور قنبر‌زاده نایب رئیس دوم فدراسیون، میزان ظرفیت در نظر گرفته شده برای هر بازی، به وضعیت ورزشگاهی که بازی در آنجا برگزار می‌شود، دارد. قنبر‌زاده اعلام کرده به طور مثال در دیدار استقلال و ملوان که در روز پنجشنبه برگزار می‌شود، 30 درصد ظرفیت سکو‌های ورزشگاه آزادی به تماشاگران اختصاص می‌یابد.

وی همچنین گفت: چون استادیوم آزادی در دست تعمیر است و طبق قوانین فیفا، زیرساخت‌ها باید فراهم و با فرهنگ ما همخوانی داشته باشد، بعد از پایان تعمیرات پذیرای بانوان هوادار خواهیم بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان