پنجشنبه, 30 فروردین 1403
پنجشنبه, 30 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای شهرستان انزلی گفت: دستگاه محاسباتی اروپایی ها این نوبت هم اشتباه کردند، اگر اتحادیه اروپا چنین تصمیمی بگیرد و سپاه را به عنوان سازمان تروریستی اعلام کند به این معناست که خود اتحادیه اروپا یک سازمان بزرگ حمایت از تروریست است.

وی تصریح کرد: سپاه منحصر به فرد ترین سازمان ضد تروریستی در منطقه و جهان است، اروپا مراقب باشد حامی خواست داعش نشود، اروپایی ها امروز در حال نشان دادن این هستند که حمایت از تروریست را به سیاست رسمی خود تبدیل کنند

قالیباف تاکید کرد: هشدار می دهم در صورت نهایی شدن این تصمیم مجلس ایران قطعا مقابله به مثل خواهد کرد و این کاملا منطقی است که ما دولت های اروپایی را حامی تروریست و ارتش های آن ها را در گروه تروریستی در نظر بگیریم و به شیوه کاملا متفاوت در منطقه با آنها برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در عرصه موشکی و فضایی بیان کرد: همه آرزوی ما در دوران دفاع مقدس این بود یک تصویر هوایی از خط دشمن داشته باشیم و شرایط به گونه‌ای بود که برای کسب اطلاعات از شیوه آرایش دشمن شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردیم ولی امروز به جایی رسیدیم که ماهواره به فضا فرستادیم روزانه تصاویر دقیقی را مخابره می‌کنیم.

به گفته رئیس مجلس شورای اسلامی در سال ۶۳ هیچ اسلحه پرحجمی نداشتیم که ۱۵ کیلومتر آتش به دشمن بر سر بریزیم ولی امروز همرزمان و شاگردان شهید طهرانی مقدم و دانشمندان ایرانی کاری کردند که امروز جمهوری اسلامی جز پنج قدرت برتر موشکی جهان است.

قالیباف با انتقاد از وضعیت صورت خودرو در کشور افزود: در صنعت خودرو سازی اگر از الگو و فرهنگ شهدا استفاده کنیم دیگر با معضلاتی در این خصوص مواجه نخواهیم بود.

قالیباف با تاکید بر اینکه نماد الگوی مدیریتی ما باید فرهنگ شهدا باشد، تصریح کرد: در حل مشکلات کشور باید شایسته سالاری در اولویت بوده و از فامیل‌بازی، سیاست بازی و حزب‌بازی دور جوییم.

وی جنگ امروز در کشور را جنگی ترکیبی برشمرد و بیان کرد:تمام دشمنی استکبار با ما این است که با تغییر نسل‌ها فرهنگ شهادت را نابود و تشکیل تمدن اسلامی را به خطر بیاندازند به این منظور امروز که کشور در یک جنگ تنگاتنگ ترکیبی، رسانه‌ای و شناختی است می‌توانیم با تکیه به فرهنگ شهدا حماسه‌ای دیگر رقم بزنیم و از بهانه‌جویی دوری کنیم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان