جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | در یکی از بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی روز گذشته ملوان و نفت مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری ۳ بر یک نفتی‌ها خاتمه یافت اما حالا با گذشت چند ساعت از این مسابقه ملوانان به نکته‌ای پی برده‌اند که بابت آن از نفت به سازمان لیگ و کمیته انضباطی شکایت کرده‌اند.

باشگاه ملوان بندرانزلی معتقد است که علی کیانی فر بازیکن نفت مسجدسلیمان که روز گذشته در جام حذفی برای تیمش به میدان رفته، در جریان بازی حذفی سال گذشته میان خلیج فارس ماهشهر مقابل استقلال خوزستان از ترکیب تیم استقلال اخراج شده و در بازی دیروز محروم بوده است.

طبق قوانین کیانی‌فر پس از انتقال به نفت مسجدسلیمان حق حضور در اولین دیدار این تیم در جام حذفی را نداشت و به همین دلیل باشگاه ملوان از نفت مسجدسلیمان به دلیل استفاده از این بازیکن شکایت کرده است. 

مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به استفاده غیرقانونی نفت مسجد سلیمان در بازی دیروز گفت: علی کیانی فر سال گذشته بازیکن استقلال خوزستان بودند و در بازی مقابل خلیج فارس ماهشهر در جام حذفی اخراج شدند و طبق آیین نامه از حضور در مسابقه جام حذفی محروم بودند و باشگاه ملوان کمتر از ۲۴ ساعت پس از بازی شکایتش را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است. 

میثم شاهین در پاسخ به این سوال که به در نتیجه چه حکمی برای تیم متخلف صادر خواهد شد، گفت: البته تصمیم با کمیته انظباتی فدراسیون فوتبال است ولی فکر می‌کنم واضح است چون بازیکن غیرقانونی استفاده شده و غیرمجاز بوده و ما طبق قانون شکایت کرده‌ایم و تصمیم بعدش با فدراسیون است که فکر نمیکنم تصمیم عجیبی باشد. 

مدیر رسانه‌ای ملوان با اشاره به اینکه اتفاق مشابه این در گذشته برای تیم ملی امید ایران رخ داده است‌‌‌‌‌‌، افزود: همانطور که همه اطلاع دارند در گذشته اتفاق مشابهی در زمان مربیگری علیرضا منصوریان برای تیم ملی رخ داده و کمال کامیابی نیا محروم بوده و برای تیم ملی به میدان رفت و طبیعتا بازی سه بر صفر اعلام شده علاوه بر آن همچنین برای سپاهان هم چنین موردی رخ داده و به واسطه حضور غیرمجاز رحمان احمدی که در لیگ قهرمانان آسیا اتفاقی مشابه را برای نماینده کشورمان رقم زده و سپاهان هم در آن دیدار سه بر صفر بازنده شد. 

به گزارش فارس، شکایت باشگاه ملوان در سازمان لیگ مورد بررسی قرار می‌گیرد و مستندات به طور کامل به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهد رفت. باید دید کمیته انضباطی چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت اما اگر محرز شود که حضور کیانی فر در ترکیب نفت غیرقانونی بوده، این کمیته می‌تواند بازی را ۳ بر صفر به سود ملوان کند. 

منبع:فارس

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان