شنبه, 08 اردیبهشت 1403
شنبه, 08 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته بود: آقای رئیسی قبل از انتخابات برنامه اقتصادی مدونی نداشتند و از برنامه هفت هزار صفحه‌ای ایشان هم بنده چیزی ندیدم.

علی نادری، مدیر خبرگزاری دولت در توییتی انتقادی خطاب به مصباحی مقدم پس از انتقادات اخیرش نوشت : اینگونه نباشد که پس از برکناری دوستان و نزدیکان، یک شبه منتقد صد درصدی بشوید.

همچنین امروز سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت خطاب به مصباحی مقدم نوشت: «آقای مصباحی‌مقدم امروز گفته‌اند دولت برنامه مدونی ندارد و آنرا ندیده‌اند. سند تحول دولت اسفندماه سال قبل رسما منتشر شد و رئیس‌جمهور نخبگان را به نقد و ارزیابی کارشناسی آن فراخواند. کاش بجای مصاحبه اول مطالعه و با ارائه نظر تخصصی به دولت کمک می‌کردند.

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد گفته‌های رئیسی درباره ترمیم کابینه و سخنان نمایندگان مجلس در مورد استیضاح‌ها با اشاره به اینکه نگاه استراتریکی در دولت نمی‌بینند، اظهار داشت: آقای رئیسی قبل از انتخابات برنامه اقتصادی مدونی نداشتند و از برنامه هفت هزار صفحه‌ای ایشان هم بنده چیزی ندیدم؛ حتی از ایشان حضوری هم مطالبه کرده ام، اما ایشان چیزی به من ارائه نکرد، ضمن اینکه شخصا پیشنهاد‌هایی را به رئیس جمهور داده ام.

احتمالا منظور خبرگزاری دولت، برکناری علی صالح آبادی رییس سابق بانک مرکزی است که گفته می‌شود داماد مصباحی مقدم است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان