جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
لیگ برتر فوتبال ایران؛

پرسپولیس به صدر رسید | چهارمین تساوی پیاپی ملوان

۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۸:۰۱ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ بازی دیگر پیگیری شد و پرسپولیس دوباره در صدر جدول قرار گرفت. ملوان هم  با تساوی بدون گل دیگر مقابل مس کرمان، چهارمین تساوی خود را به دست آورد. 

 در جریان هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۴ امروز(شنبه)، دو تیم پیکان و سپاهان در ورزشگاه انقلاب کرج بازی خود را آغاز کردند که این بازی در نهایت با شکست یک بر صفر شاگردان مورایس به پایان رسید. زردپوشان اصفهانی پس از ۹ بازی بدون باخت، مقابل پیکان تن به شکست دادند و فرصت صدرنشینی را از دست دادند. هم‌چنین دیدار مس کرمان و ملوان در استادیوم شهید باهنر کرمان برگزار شد که این بازی نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید. این چهارمین تساوی پیاپی ملوان بود که سه بازی این تیم بدون گل تمام شده است. 

در مهم‌ترین بازی امروز، دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۶ برای کسب صدر جدول مسابقات، مصاف خود را آغاز کردند که در پایان شاگردان گل محمدی با دو گل به پیروزی رسیدند.

در ادامه نتایج لحظه به لحظه دیدارهای امروز را می‌خوانید:

مس کرمان صفر - ملوان صفر (پایان بازی)

مکان: ورزشگاه شهید باهنر کرمان

گل: -

جدول رده‌بندی:‌ مس کرمان با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم/ ملوان با ۱۲ امتیاز در رده سیزدهم

پیکان یک - سپاهان صفر (پایان بازی)

مکان: ورزشگاه انقلاب کرج

گل: محمدعلی کاظمی (دقیقه ۷۷) برای پیکان

شرح گل اول: پیکان در دقیقه ۷۷ مسابقه، روی سانتر ارسالی از سمت چپ محوطه جریمه سپاهان، کاظمی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با ضربه سر، گل اول شاگردان حسینی را به ثمر رساند.

جدول رده‌بندی: سپاهان با ۲۴ امتیاز در رده سوم/ پیکان با ۱۶ امتیاز در رده یازدهم

نساجی مازندران ۲  - تراکتور صفر (پایان بازی)

مکان:‌ ورزشگاه شهید وطنی

گل: رضا جعفری (دقیقه ۳۲) و علیرضا ابراهیمی (دقیقه ۳۵) برای نساجی

شرح گل اول: رضا جعفری روی نفوذ تیم نساجی به نیمه زمین تراکتور، صاحب موقعیت شد و شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه حریف، به گل تبدیل شد.

شرح گل دوم:‌ نساجی از سمت چپ محوطه جریمه در دقیقه ۳۵ بازی، صاحب یک ضربه کاشته شد و ارسال کلانتری با دفع اشتباه اخباری همراه شد و علیرضا ابراهیمی موفق شد گل دوم نساجی را به ثمر برساند.

جدول رده‌بندی: نساجی با ۲۰ امتیاز در رده پنجم/ تراکتور با ۱۹ امتیاز در رده هشتم

گل‌گهر سیرجان صفر - پرسپولیس ۲ (پایان بازی)

مکان: ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

گل: محمد عمری (دقیقه ۵۰) و سینا اسد بیگی (دقیقه ۸۰) برای پرسپولیس

شرح گل اول: در دقیقه ۵۰، محمد عمری پشت محوطه جریمه گل‌گهر صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد و گل اول پرسپولیس به ثمر رسید.

شرح گل دوم: در دقیقه ۸۰، پرسپولیسی‌ها صاحب ضربه کرنر شدند و در ادامه با ارسال توپ روی دروازه گل‌گهر باینما توپ را برگرداند و در ادامه سینا اسدبیگی پشت محوطه جریمه گل‌گهر به توپ رسید و با یک شوت سرضرب دروازه گل‌گهر با باز کرد.

جدول رده‌بندی: گل‌گهر با ۲۴ امتیاز در رده چهارم/ پرسپولیس با 29 امتیاز در رده اول

منبع: ایسنا

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان