جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان |به نقل از ایرنا،  مردم استان گیلان روز سه‌شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر پاک سه شهید گمنام دفاع مقدس را در رشت تشییع و با این سه شهید که در حراست از نام، خاک و ناموس وطن جان فدا کردند وداع نمودند.

در این مراسم که از منطقه سپاه ناحیه رشت واقع در پل عراق تا میدان شهدای ذهاب این شهر برگزار شد، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس این استان، مدیران و روسای ادارات، سازمانها ونهادهای مختلف گیلان در کنار اقشار متخلف مردم این استان حضور داشتند.

همچنین تعدادی از بانوان حاضر در مراسم تشییع و وداع سه شهید دفاع مقدس در رشت تابلوهایی در حمایت از حجاب به همراه داشتند که در برخی از این تابلوها "دفاع از حجاب، دفاع از خانواده"، "حجاب یعنی حفاظت از امانت خدا"، " حجاب حافظ حرمت زن است"، حجاب یعنی زن والاست نه کالا" و " شهدا رفتند تا غیرت و حیای جوان ما از بین نرود" در دست داشتند.

گفتنی است مراسم خاکسپاری سه شهید گمنام همزمان با سراسر کشور در شهرهای لوشان، فومن و رستم آباد بعد از ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان