جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی:

کمبود اسکناس را اعلام کنید تا پیگیری شود

۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ۱۳:۳۲ چاپ

علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی، با بیان اینکه مشکل نقدینگی در شبکه بانکی نداریم گفت: کمبود اسکناس را اعلام کنید.

به گزارش حکایت گیلان | دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی گفت: خودپردازها مشکلی از نظر تامین نقدینگی ندارند.

 
درپی مطرح شدن ادعاهایی مبنی بر اینکه "دستگاه های خودپرداز در ارائه پول نقد با کمبود اسکناس مواجه هستند"، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی اعلام کرد که در شبکه بانکی و خودپردازها مشکلی از نظر تامین نقدینگی و اسکناس وجود ندارد.
علیرضا قیطاسی اظهار کرد: اکنون در کشور و شبکه بانکی مشکلی از نظر نقدینگی نداریم و اگر کسی در بانک مشخصی با مشکل کمبود اسکناس و نقدینگی مواجه شده‌ است، اعلام کند تا پیگیری‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه شعب بانک‌ها فعال و دستگاه‌های خودپرداز نیز فعال هستند و مشکلی از نظر ارائه اسکناس و تامین نقدینگی نداریم، گفت: موردی از بانک‌ها به شورای هماهنگی بانک‌ها گزارش نشده که با کمبود اسکناس مواجه باشند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی همچنان تاکید کرد: هیچ مشکلی از نظر تامین مالی در کشور وجود ندارد و از خزانه‌های بانک مرکزی هم پیگیری کردیم، مشکلی وجود ندارد.

منبع: ایسنا

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان