جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
از دستور پرداخت غرامت واتساپ و اینستاگرام تا بی اطلاعی آقای وزیر؛

نمایندگان مجلس جای وزرا را در ابلاغ قانون فضای مجازی و حجاب گرفته اند؟!

۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۱۱:۳۴ چاپ

اختصاصی کایت گیلان | مهدی باقری، عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه می‌گوید« اینستاگرام و واتساپ ابتدا باید خسارت پرداخت کنند» این در حالی است که وزیر ارتباطات که عضو اجرایی این کارگروه است می‌گوید « دخل و تصرفی درباره بازگشت پلتفرم اینستاگرام ندارم و  تصمیم با شورای امنیت کشور است که من در آنجا عضو نیستم» خیلی جالب است یکی در کارگروه خودش را مسئول بسته شدن پلتفرمهای خارجی می‌داند  و حتی درخواست غرامت می‌کند و وزیر ارتباطات می‌گوید به من ربطی ندارد. اگر این کارگروه وظیفه اش بستن اینستاگرام و واتساپ نیست، چرا یک نماینده مجلس به خود حق می‌دهد دستورات آن را اعلام کند.

از سوی دیگر یک نماینده مجلس دیگر می‌گوید«  یک هفته‌ای است که طرح حجاب برگزار می‌شود. در این قانون  فقط مدیریت هوشمند خواهیم داشت که از کاهش خدمات اجتماعی شروع می‌شود»  ظاهرا نمایندگان مجلس خودشان یک پا مسئول اجرایی مملکت شده اند و قوانین را هم ابلاغ کرده اند. فقط مسئولین دولت هستند که گویا بی‌خبر هستند و می‌گویند خبری نداریم. 

این کارگروه های فضای مجازی و جلسات برای قانون حجاب جای مجلس و دولت را گرفته است و خودشان می برند و می دوزند. دیگر گویی نه نیاز به تصویب مجلس است و نه تایید شورای نگهبان! این وسط یکی مثل وزیر ارتباطات را هم گذاشته اند که بگوید من خبری ندارم و عضو نیستم. پس قرار است دقیقا کدام قانون اجرایی می‌شود، وقتی مسئول اجرایی مملکت بی خبر است!

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان