جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

پدر سامان صیدی گفت: من پرونده‌اش را نخوانده‌ام در تلویزیون آقای قاضی با فرزندم صحبت می‌کند و می‌گوید شما قبلاً یازده فقره تهدید داشته‌اید، بچه من یک روز هم حبس نکشیده است و زندان هم نرفته است.

به گزارش حکایت گیلانپدر سامان صیدی گفت: من پرونده‌اش را نخوانده‌ام در تلویزیون آقای قاضی با فرزندم صحبت می‌کند و می‌گوید شما قبلاً یازده فقره تهدید داشته‌اید، بچه من یک روز هم حبس نکشیده است و زندان هم نرفته است.

 تیمور صیدی پدر سامان صیدی که به‌ اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح کلت کمری و شلیک سه عدد تیر هوایی به اجتماع و تبانی به‌قصد اقدام علیه امنیت کشور محکوم شده است در تماس با ایلنا، با اشاره به سابقه رزمندگی خود در دفاع مقدس عنوان کرد: نه تنها خودم زحمت زیادی برای جمهوری اسلامی ایران کشیدم و برادرم شهید شده است، بلکه باید بگویم ۶۰ درصد از فامیل‌هایم را در دوره جنگ از دست داده‌ام که باید هم از دست می‌دادیم چون باید از این آب و خاک دفاع می‌کردیم.

وی افزود: الان پسر من را در اعتراضات گرفته‌اند نسبت به اتهاماتی که به وی داده‌اند خیلی ناراحتم و درد وجدان می‌خورم زیرا ما از خانواده شهدا و ایثارگران هستیم.

پدر سامان صیدی ادامه داد: در یکی از موارد به پسرم گفته‌اند یازده مورد تهدید داشتی. نمی‌شود تهدید و درگیری وجود داشته باشد اما در این جریان پرونده یا دادگاهی نباشد. در صورتی که تاکنون کسی از او شاکی هم نبوده است و خدا شاهد است یک روز هم حبس نکشیده است. من پرونده‌اش را نخوانده‌ام در تلویزیون آقای قاضی با فرزندم صحبت می‌کند و می‌گوید شما قبلاً یازده فقره تهدید داشته‌اید، بچه من یک روز هم حبس نکشیده است و زندان هم نرفته است. اگر پسر من است این چیزها واقعیت ندارد؛ شاید سر تصادفی و حساب و کتابی تا پاسگاه مراجعه کرده و شکایتی کرده است اما سابقه زندان رفتن ندارد.

منبع: ایلنا

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان