جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت عنوان کرد؛

کف سازی و آرام سازی محور اقتصاد و جداره سازی املاک این محور

۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ۱۱:۱۸ چاپ

پیمان پارسای محمودی سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت با بیان اینکه کف‌سازی و آرام‌سازی محور اقتصاد و جداره سازی املاک این محور در دستور کار حوزه بازآفرینی قرار گرفته است گفت: پس از جذب اعتبارات لازم، سنگفرش محور اقتصاد، ایجاد لاین کند و آرام برای سواره رو و جداره سازی املاک محور مذکور اجرایی می‌شود.

به گزارش حکایت گیلان | به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_ پیمان پارسای محمودی سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، در مورد آخرین وضعیت اجرای پروژه خیابان اقتصاد اظهار داشت: کف سازی محور اقتصاد، در دستور کار سازمان عمران شهرداری رشت قرار دارد.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت تکمیل پروژه پیاده راه فرهنگی مرکز شهر، اتصال سواره رو از خیابان شریعتی به خیابان سعدی و اتصال و رونق بازار بزرگ رشت، پس از بستن میدان شهرداری رشت، را از جمله اهداف اجرای پروژه خیابان اقتصاد خواند و ابراز داشت: با توجه به مشکلات ترافیک شهر رشت اجرای پروژه‌های بازگشایی جرو اولویت‌های اصلی شهرداری در حوزه های عمرانی و زیرساختی قرار گرفته است.

پارسای محمودی تامین منابع مالی پروژه‌های بازگشائی را اولویت دیگر شهرداری رشت ذکر کرد و یادآور شد: ازآنجا که این محدوده در بافت تاریخی شهر قرار دارد، از سال ۱۳۹۸ و پس از تقویت تعاملات حوزه بازآفرینی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان دستور بازگشایی محور اقتصاد با رعایت ضوابط میراثی اخذ شد.

وی اضافه کرد: بازگشایی و اخذ اعتبار لازم برای تملک سه باب واحد تجاری فاز به فاز پیگیری گردید و تخصیص بودجه لازم بصورت مشترک از اعتبارات شهرداری رشت و اعتبارات شرکت بازآفرینی، توسط اداره کل راه و شهرسازی گیلان به شهرداری رشت تخصیص یافت.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت ضمن اشاره به دستورالعمل اداره کل میراث فرهنگی استان گیلان برای کف سازی محور اقتصاد ابراز داشت: کف سازی و آرام سازی محور اقتصاد و جداره سازی املاک این محور در دستور کار حوزه بازآفرینی سازمان عمران قرار گرفته اما از آنجاکه مطالعات آن زمانبر است، برای خروج از وضعیت نامطلوب فعلی، موقتا محور اقتصاد آسفالت می‌شود.

پارسای محمودی اذعان کرد: حوزه بازآفرینی شهرداری رشت درصدد است با جذب اعتبارات لازم برای سنگفرش محور اقتصاد و ایجاد لاین کند و آرام برای سواره رو، سنگفرش آن و جداره سازی املاک محور مذکور را اجرایی نماید.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان