جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

اختصاصی حکایت گیلان | در چند روز گذشته کشته شدن مهران سماک بعد از مسابقه ایران و آمریکا در جام جهانی اعتراضات مختلفی را در انزلی ایجاد کرده است و بسیاری از شخصیت های مطرح شهرستان هم خواستار مشخص شدن این موضوع شدند. 

بعد از این اتفاق تلخ، از سوی فرمانده انتظامی انزلی گفته شد که وی با اسحله شکاری کشته شده است و پیگیری ها برای دستگیری مظنون اصلی ادامه دارد. اما دادستان مرکز گیلان اولین نفری بود که اعلام کرد مهران سماک با گلوله ساچمه ای کشته شده است و همین مسیر پرونده را تغییر داد. حالا سید مجید احمدی وکیل اولیای‌دم مهران سماک اعلام کرده است یکی از مسوولین انتظامی شهرستان به اتهام عدم رعایت قانون نحوه بکارگیری سلاح منجر به قتل عمد در شعبه اول بازپرسی دادسرای نظامی گیلان تفهیم اتهام و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است. 

البته این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. ولی همین که مسئولان قضایی استان، با متهمین پرونده در هر لباسی برخورد دارند  اقدام مناسبی است که موجبات آرام شدن فضا در بندرانزلی خواهد شد و این باور شکل نخواهد گرفت که در صورت قصور مامورین هیچ برخوردی با آن ها نخواهد شد. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان