جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
بعد از بیرون کردن مدیرعامل صندوق توسط پرسنل؛

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی در راه صندوق بازنشستگی کشور؟!

۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۲:۵۵ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | روز گذشته سایت رویداد 24 خبر داده بود که جمعی از پرسنل صندوق بازنشستگی کشوری محمد اسکندری مدیر عامل صندوق را از اتاقش بیرون کرده‌اند. حالا هم شنیده ها حاکی از آن است که ظاهرا عیسی فرهادی مدیرعامل فعلی منطقه آزاد انزلی به عنوان مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری منصوب خواهد شد.

از آن جا که فرهادی از افراد نزدیک به صولت مرتضوی وزیر جدید کار نام برده می شود چنین انتصابی بعید به نظر نمی رسد. پیش از این شنیده می شد که انتصاب فرهادی در منطقه آزاد انزلی نیز با پیگیری های مرتضوی صورت گرفته بود.

گفته می شود  همزمان با ورود محمد اسکندری به ساختمان صندوق بازنشستگی، اعتراضات تندی توسط برخی از کارکنان به‌خاطر کاهش حقوق و تبدیل وضعیت پرسنل انجام می‌گیرد که این اعتراض به علت بی‌توجهی اسکندری، تا دفتر مدیرعامل کشیده می‌شود و پای نیروی انتظامی هم وسط می آید. سایت رویداد 24 به نقل از شاهدان نوشته است: نیروی انتظامی از مدیر درخواست کرده بود به جمع معترضان بیاید اما او حضور نیافت به همین دلیل جمعی از پرسنل شاغل مقابل اتاق او رفتند، با این حال مدیرعامل نه تنها از اتاقش بیرون نیامد بلکه رئیس دفترش، پرسنل را تهدید کرد که همین قضیه باعث شد پرسنل به اتاق اسکندری بروند و او را به زور بیرون بکشند. زمانی‌که محمد اسکندری به میان پرسنل آورده می‌شود، هیچ پاسخی به معترضان نداد و به آنها پوزخند می‌زد که همین مسئله باعث درگیری فیزیکی شدیدی میان معترضین و محمد اسکندری شد و وقتی طهماسبی مسئول دفتر اسکندری به حمایت از مدیر عامل با پرسنل درگیر شد، میان او و معترضان هم زد و خوردی رخ داد.

گفتنی است  محمد اسکندری توسط حجت عبدالملکی وزیر پیشین کار منصوب شده بود که حال به عنوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد معرفی شده است و منطقه آزاد انزلی زیر نظر وی فعالیت می کند.

در صورتی که فرهادی از منطقه آزاد انزلی رفتنی شود، از اکبر نیازی، عضو موظف هیات مدیره و میثم محمدنژاد، معاون تازه منصوب شده توسعه مدیریت سازمان به عنوان محتمل ترین گزینه ها برای تصدی بر کرسی سرپرستی نام برده می شود. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان