جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | فاز اول بازسازی استادیوم عضدی در مراحل نهایی خود قرار دارد.

بنابر مشاهدات عینی و همچنین گفتگو با متولیان امر به نظر می‌رسد که مراحل زیرسازی زمین چمن عضدی رشت مجهز به تکنولوژی هیتینگ به اتمام رسیده است و در مرحله بذرپاشی و کاشت چمن طبیعی قرار گرفته است.

طبق اعلام کارشناسان مدت زمان تقریبی از کاشت تا بهره‌برداری چمن طبیعی حدود چهل روز می‌باشد.

گفتنی است، طبق وعده مدیرکل ورزش و جوانان همزمان با رویش چمن، در فاز دوم بازسازی استادیوم عضدی به تجهیز رختکن و رنگ‌آمیزی فضای استادیوم و صندلی‌گذاری سکوهای موجود پرداخته خواهد شد تا استادیوم با ظرفیت حدود هفت الی هشت هزار نفری قابلیت میزبانی از مسابقات داماش گیلان و سپیدرود رشت را داشته باشد.

همچنین در فاز سوم بازسازی استادیوم عضدی هم به ساخت سکوهای تخریب شده پرداخته خواهد شد و باید منتظر ماند تا در آینده به وعده مسقف کردن بخشی از سکوها تحقق بخشیده شود.

لازم به ذکر است، سکوهای استادیوم عضدی رشت در سال ۱۳۹۵ با وجود مخالفت کارشناسان صاحب نظر، با اصرار متولیان وقت ورزش استان به بهانه غیرایمن بودن بخشی از سکوها تخریب شد و بعد از گذشت شش سال از تبعید تیم‌های رشتی به استادیوم سردارجنگل در نهایت با آغاز مدیرکلی جهانبخش آرمان به عنوان یک شخص فوتبالی، جامعه ورزش استان شاهد آغاز عملیات عمرانی جهت بازسازی استادیوم نوستالژیک شهرباران شدند.

منبع:برنا

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان