شنبه, 08 اردیبهشت 1403
شنبه, 08 اردیبهشت 1403
سید مهدی آقازاده:

اتفاقات خوبی برای داماش در راه است

۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۱۳:۲۱ چاپ

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان گفت : اتفاقات خوبی برای این تیم در راه است.

به گزارش حکایت گیلان | سید مهدی آقا زاده مدیر عامل باشگاه داماش در صحبت هایی پیش از عزیمت لاجوردی پوشان به شهر بم کرمان،  اظهار داشت : از کادر فنی و همه بازیکنان درخواست می کنم تا با تمام قوا و توان در بازی پیش رو تلاش کنند چون شرایط تیم داماش در جدول بسیار حساس است.

وی افزود : اگر خارج از خانه اتفاقات مثبتی برای تیم رخ دهد ، نتیجه بازی بسیار به ما کمک خواهد کرد.

آقا زاده ضمن قدردانی از زحمات کادر فنی و بازیکنان گفت: از تمامی توان خود برای گرفتن نتیجه مطلوب این بازی بهره ببرید چون نتیجه این بازی در خصوص بحث مالی نیز تاثیر گذار خواهد بود.


مدیر عامل باشگاه داماش با اشاره به حضور خود در این باشگاه عنوان کرد : من اینجا هستم تا بتوانم سخنگوی شما باشم و از حق و حقوق کسانی که با آنها قرارداد بسته ام و از بازیکنانی که با تمام توان خود زحمت می کشند ، دفاع کنم و انشالله بتوانیم تا شروع بازی بعد یک درصد پرداختی به بازیکنان داشته باشیم.

آقا زاده اظهار امیدواری کرد : انشاالله تیم صعود می کند و شما عزیزان نیز به حق و حقوق خود خواهید رسید و امیدوارم سال آینده همین تیم در لیگ یک بازی کند و در کنار و همراه هم در لیگ یک باشیم.

وی گفت: اتفاقات خوبی برای داماش در راه است و بحث پرداخت پاداش به بازیکنان نیز مد نظر قرار گرفته تا بازیکنان شرایط روحی خوبی داشته باشند و نتایج مطلوبی نیز برای آینده رقم بخورد.

گفتنی است تیم داماش گیلان در هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال ایران ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه فجر بم ، در برابر تیم شهرداری بم قرار خواهد گرفت.

منبع: برنا

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان