جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان از پروژه های اجرایی و واحدهای تولیدی در هفته دولت بازدید کرد.

 
گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ؛مهدی محبوبی حسن کیاده در هفته دولت از واحدهای تولیدی و پروژه های اجرایی در شهرک های صنعتی سپید رود ،کوچیچال فومن ،نالکیاشر لنگرود ، لوشان و … بازدید کردند.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با اشاره به رسالت شرکت شهرک های صنعتی در خصوص اجرای پروژه های زیرساختی عنوان کرد : از تکالیف اصلی ما اجرای زیرساختهای مناسب در شهرک هاست تا تمرکز صاحبان صنایع بر تولید باشد و به هیچ وجه ، معطلی و فرصت سوزی در فرایند تولید و اشتغال که ناشی از وجود نقص و کوتاهی در حوزه خدمات رسانی ها و اجرای تاسیسات زیرساختی باشد، پذیریفتنی نیست .

وی در ادامه افزود:توصیه من به معاونت های فنی و صنایع کوچک  این است که با بررسی مسمتر ، مداوم و میدانی در شهرک ها ، تمام توان خود را در رفع مشکلات زیر ساختها بکارگرفته و با همت مضاعف و عارضه یابی ،به گونه ای عمل کنند که  واحدهای صنعتی ما  ، تبدیل به واحدهای فعال ،پویا ،صادرات محور و با اشتغال زایی پایدار باشند.

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان