پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان |رئیس مجلس به غیبت و عملکرد  وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه امروز «بهارستان»، واکنش تند و بی سابقه ای نشان داد.

 

اما صبح امروز در جریان نشست علنی مجلس، محمدباقر قالیباف در واکنش به حضور نیافتن رئیس سازمان برنامه و بودجه در این جلسه گفته، ما برای دولت دعوتنامه فرستادیم و آقای میرکاظمی را به این جلسه دعوت کردیم، انصاف نیست که ایشان براساس قانون مکلفند که اینجا حضور پیدا کنند ولی امروز صبح ساعت 7 و نیم می گویند که کار داریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرده، چه کاری مهم تر از پیگیری اجرای قانون است اگر بناست مجلس کار نظارتی خود را انجام ندهد که نمی شود لذا حتما به آقای میرکاظمی بفرمایید که باید حتما در جلسه امروز حضور پیدا کنند.

پس از انتقاد رئیس مجلس، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

قالیباف امروز همچنین از وزیر اقتصاد نیز گلایه کرد و او را خستگی یا رودربایستی داشتن متهم کرد. 

قالیباف رئیس مجلس گفت: آقای خاندوزی، شما یا خسته شدی یا دچار رودربایستی، من در رابطه با تخصیص بودجه اشتغال گزارش دارم. از دیوان محاسبات می‌خواهم آخرین وضعیت تفریق بودجه را تا حداکثر یکماه آینده ارائه دهد.

قالیباف رئیس مجلس همچنین  خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه هم گفت: آقای میرکاظمی، قصد ما این نیست از معیشت بزنید به اشتغال بدهید. هر درآمدی جای خود باید هزینه شود. آقای میرکاظمی شما بجای ۳۲ همت ۱۹ همت برای اشتغال تخصیص دادید.

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان