سه شنبه, 28 فروردین 1403
سه شنبه, 28 فروردین 1403
نمایش ورزش غمزده در دو رویداد بین المللی

دو قهرمانی بدون شادی دیگر؛ فوتبال ساحلی و کشتی

۱۴۰۱/۰۸/۱۶ ۱۰:۰۶ چاپ

طبق تصاویر رسیده که بخشی از آن در صداوسیما پخش شد،ورزشکاران هر دو تیم ملی ایران به شیوه استقلال در سوپرجام در سکوت جام خود را دریافت کردند.


به گزارش حکایت گیلان | شادی گل و شادی قهرمانی به سوژه ورزش ایران در چند هفته اخیر بدل شده است.

ورزشکاران رشته‌های مختلف بعداز کسب پیروزی و یا به ثمر رساندن گل، از شادی کردن پرهیز می‌کنند و دیگر نمی‌شود این واکنش را اتفاقی یا عادی قلمداد کرد. 

این اتفاقات باعث شده فضای ورزش ایران از شور و نشاط لازم دور شود و رقابت های داخلی به ویژه در فوتبال که بدون تماشاگر شده است، حالا برای بازیکنان و باشگاه‌ها نیز مشکلاتی ایجاد کند. از طرفی نمی‌توان از بازیکنان هم خواست که حتما بعداز زدن گل یا هنگام دریافت جام ، شادی کنند.

شب گذشته تیم فوتبال ساحلی ایران در خاک امارات با پیروزی بر برزیل قهرمان جام بین‌قاره‌ای فوتبال ساحلی شد و همزمان هم تیم ملی کشتی فرنگی ایران در جدالی نفسگیر در باکو، تیم آذربایجان را در خاک خودش مغلوب کرد و به قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ رسید اما مراسم اهدای جام بار دیگر سوژه رسانه‌ها شده است.

طبق تصاویر رسیده که بخشی از آن در صداوسیما پخش شد،ورزشکاران هر دو تیم ملی ایران به شیوه استقلال در سوپرجام در سکوت جام خود را دریافت کردند.

کاپیتان تیم ایران جام ارزنده قهرمانی جهان را در شرایطی بالای سر می‌برد که هم تیمی های او دست به سینه فقط به روبرو نگاه کردند!

تیم فوتبال ساحلی ایران با تلاش زیاد در فینال این بازی‌ها با نتیجه دو بر یک تیم برزیل را شکست داد. در جریان مسابقه نیز شبکه سه شادی گل خاص تیم ایران توسط سعید پیرامون را پخش کرد.

باید دید واکنش وزارت ورزش و حمید سجادی به این اتفاقات چیست؟ پیش از این نخواندن سرود ایران هنگام شروع مسابقات توسط رسانه‌های خارجی سوژه شده بود اما در فینال بازیکنان ملی‌پوش در تصاویر تلویزیونی سرود را همصدا می‌خوانند.

مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران نیز طی دو ماه اخیر بدون تماشاگر دنبال شد و بازیکنان بعداز گلزنی به شادی نپرداختند.

 
 منبع: تابناک

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان