جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
لیگ دسته دوم فوتبال ایران؛

پیروزی سپیدرود در یک مسابقه جنجالی و طولانی!

۱۴۰۱/۰۸/۱۲ ۱۷:۳۳ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | تیم فوتبال سپیدرود رشت با پیروزی مقابل تیم اترک بجنورد به رده سوم گروه خود صعود کرد.

در هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال ایران از گروه الف، تیم سپیدرود در ورزشگاه سردار جنگل میزبان تیم اترک بجنورد بود که در پایان با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

آرمان مردانی (دقیقه 8)، محمد سواری (دقیقه 52) و ابوالفضل آذرنوشان (دقیقه 98) گلزنان سپیدرود در این مسابقه بودند. همچنین امیرحسین لازری دقیقه 36 تک گل تیم مهمان را به ثمر رساند. 

در این مسابقه به دلیل اعتراضات مداوم تیم اترک بعد از گل دوم تیم سپیدرود، تاخیر فراوانی در مسابقه ایجاد شد که منجر به سی دقیقه وقت اضافه گردید.  

فرشید عبدل زاده از تیم اترک دقیقه 50 و فرید بلوک باشی بازیکن سپیدرود  دقیقه 118 توسط داور اخراج شدند. همچنین پیمان پارسا  مدیر تیم سپیدرود نیز دقیقه 50 با کارت قرمز داور مواجه شد. 

داور جنجالی این مسابقه 6 نفر از بازیکنان و کادرفنی دو تیم را نیز با کارت زرد جریمه کرد تا اعتراضات در مسابقه به وفور دیده شود. 

داود رفعتی ناظر مسابقه، مانع از گرم کردن بازیکنان سپیدرود به دلیل شادی بعد از گل شده بود! جنجال های رفعتی سبب شد تا مسابقه پس از گل سپیدرود به دلیل داشتن دوربین و موبایل توسط بازیکنان ذخیره اترک مسابقه بیش از 10 دقیقه متوقف شود!

پس از 32 دقیقه تعطیلی مسابقه به دلیل عدم حضور بجنوردی ها در زمین و اخراج یک بازیکن از سوی داور مسابقه از دقیقه 50 پی گرفت شد. در واقع ساعت 15:50 بازی متوقف و راس ساعت 16:22 مجددا آغاز شد.

سپیدرود با این پیروزی 10 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان