جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | مالک جدید توییتر دست‌اندرکار تغییراتی عدیده در این شبکه اجتماعی است. نخست مدیران ارشد تغییر کردند و اینک خبر رسیده که جملگی اعضای هیأت نظارت نیز اخراج شده‌اند. "تیک آبی" نیز دیگر رایگان به‌دست نمی‌آید.

طولی نکشید که خرید توییتر توسط ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت فضایی اسپیس ایکس با اخراج دومینووار مدیران ارشد این سرویس ارسال پیام‌های کوتاه همراه شد.

بعد از اخراج مدیران ارشدی همچون پاراگ آگراوال، مدیرعامل، ند سگال، مدیر مالی و ویجایا گاد، رئیس بخش حقوقی اینک نوبت به اعضای هیأت نظارت توییتر رسیده است.

روز سه‌شنبه اول نوامبر (۱۰ آبان) از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) خبر رسیده که این مولتی‌میلیاردر با اخراج تمامی اعضای این شورا راه را برای مدیریت انحصاری خود بر این پلت‌فرم آنلاین باز کرده است.

مدیر قبلی که سکان هدایت توییتر را در دست داشتند، از جمله برت تیلور، مدیر شورای اداری پست‌های خود را از دست داده‌اند.

شورای اداری شرکت‌های آمریکایی، مانند شرکت‌های سهامی آلمان ترکیبی است از هیأت مدیره و هیأت نظارت. از جمله وظایف این شورا انتخاب، مشاوره و کنترل مدیریت ارشد و اتخاذ تصمیم‌های مهم در مورد جهت‌گیری و توسعه شرکت است.

ماسک شرکت توییتر را پنج‌شنبه گذشته بعد از ماه‌ها کشمکش به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خرید و بلافاصله اخراج مدیران ارشد را آغاز کرد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان