جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | عکس وزیر راه و شهرسازی با یک زن بی حجاب که احتمالا در مالزی گرفته شده سوژه روز کاربران در شبکه های اجتماعی شده است.

این عکس توسط یکی از روزنامه نگاران خارج از کشور منتشر شده که پیش از این بخش هایی از فیلم جلسه انتخاب رهبری در مجلس خبرگان را منتشر کرده بود. 

این فرد مدعی است که این عکس متعلق به سال 2011 و دو سال بعد از درگذشت همسر وزیر راه و شهرسازی است.

علی جعفری مشاور رستم قاسمی در واکنش به این عکس  نوشت: «صرف‌نظر از اصالت عکسها، انتشار عکس‌های خصوصی یک زن و شوهر با کدام مکتب اخلاقی سازگار است؟ برای اغراض سیاسی، شرافت و انسانیت را لجن‌مال نکنیم.»

رستم قاسمی که در شروع دولت سیزدهم با حواشی بزرگ بر مسند وزارت راه، مسکن و شهرسازی نشست و از همان روز اول وقتی در جلسه معارفه به جای وزیر مسکن خود را وزیر نفت نامید، سوژه شد.

در روزهای بعد اما بحث بیماری، مشکلات ایجاد شده برای واحد روابط عمومی و سپس بازداشت نزدیکترین فردش در ستاد وزارتخانه، خبرساز شدند اما او همچنان بر مسند وزارت ماند.

یک سایت خبری نوشت: تجمیع اخباری منفی که در این مدت علیه قاسمی مطرح شده ، هر روز احتمال جدایی او را از دولت بیشتر و بیشتر می کند.

 

همرسانی کنید:

نظرات شما:

محسن 10 آبان 1401 ساعت 11:08

با حجاب زنها توفضای مجازی هم کاردارید وزیر دولت اسلامی بازن بی حجاب سفرمیره کاردارید ومیگید بی اخلاقیه مثل اینکه اخلاق فقط برای مردم عادی واجبه البته این رفتار در اکثر یت کشورها عادی است ولی درکشوری که حجاب کامل به تارموبنده ،برای یک وزیر فاجعه است

نظر دهید - پسندیدم 0

محسن 10 آبان 1401 ساعت 11:08

برای کشوری که حجاب کامل به تارموبنده برای وزیر فاجعه است

نظر دهید - پسندیدم 0

9 آبان 1401 ساعت 11:08

جعفری چقدر بدبخت و ذلیل هستی...
داری پاچه خواری رئیس ات رو میکنی از اعتبار نداشته ات خرج و فساد و هوس بازی ایشان رو توجیه میکنی...

نظر دهید - پسندیدم 0

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان