سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403
سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | یکی از صحنه‌های عجیب دیدار ملوان و پرسپولیس در انزلی لحظه اخراج مازیار زارع سرمربی تیم میزبان بود.

سرمربی ملوان به شدت از عملکرد و سوت‌های علی صفایی داور مسابقه شاکی بود و اعتراض می‌کرد.

خبر ورزشی نوشت: در دقایق پایانی این بازی مازیار زارع در اعتراض به یک صحنه از داور کارت زرد گرفت و در ادامه و در حالی که مشغول صحبت با بازیکن نیمکت نشین تیمش بود کارت زرد دوم را از داور گرفت و از زمین بازی اخراج شد.

همین کارت زرد دوم باعث شد تا زارع از کوره در برود و به داور حمله کند. او حتی با دست به سینه داور کوبید و به سمت او حمله ور شد.

در همین میان کریم باقری دستیار گل محمدی در پرسپولیس که زمانی با زارع در همین تیم همبازی بود، به سراغ او رفت و با گرفتن دهانش مانع داد و بیداد شد. باقری پیش از این مقابل بازیکنان خودی این رفتارها را انجام می‌داد اما این بار سرمربی تیم مقابل را ارشاد کرد تا اعتراض تند دو، سه نفر روی سکوهای ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران در انزلی را به دنبال داشته باشد.

یک نفر با صدای بلند از روی سکوها فریاد کشید: به تو چه ربطی داره آقا کریم که دخالت می‌کنی؟ چرا جلوی دهان مازیار رو میگیری؟

مربی پرسپولیس تلاش کرد همبازی قدیمی خودش را آرام کند تا صدای فریاد و توهین‌هایش به گوش داور یا ناظر مسابقه نرسد اما ...

اگر در پرسپولیس کریم باقری به خاطر ارشاد پیام صادقیان، محمد حسین کنعانی زادگان و ... تشویق می‌شد این بار اما در انزلی شاهد اعتراض تند از روی سکوها بود!

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان