پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
برکناری شبانه مصطفی آجرلو!؛

علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال شد

۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ۰۹:۴۸ چاپ

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال شد تا مرد انفجار بمب‌های نامنظم برای بار چندم سکان مدیریت آبی پوشان پایتخت را به دست گیرد.

به گزارش حکایت گیلان | سرانجام پس از رد و بدل شدن شایعات بسیاری در خصوص پایان کار سردار مصطفی آجرلو در صندلی ریاست باشگاه استقلال تهران، وی پس از بیش از یکسال پر التهاب از سمت خود کنار گذاشته شد و علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال شد.

آجرلو که اصولا مدیریت های نسبتا موفق اما بسیار بسیار پرحاشیه‌ای را از خود ثبت میکند، در استقلال نیز پس از حاشیه های فراوان و البته کسب قهرمانی ایران پس از ۹ سال در کنار فرهاد مجیدی از صندلی ریاست استقلال کنار رفت.

سردار آجرلو در استقلال و در فصل گذشته سال بسیار موفقی را پشت سر گذاشت و با مربیگری فرهاد مجیدی بدون باخت قهرمان ایران شد؛ اما ادامه نیافتن حضور فرهاد مجیدی، عملی نشدن بسیاری از وعده های خوش آب و رنگ، کنار گذاشتن وریا غفوری و کنار گذاشتن موقت عارف غلامی از آجرلو چهره‌‌ای نه چندان محبوب در ماه های اخیر نزد هواداران آبی ساخته بود.

اما علی فتح الله زاده مردی که اولین بار در سال ۱۳۷۵ به صندلی مدیریت استقلال تکیه زد و پس از آن آلترناتیو همیشگی صندلی مدیریت این باشگاه است بار دیگر به صورت شبانه جایگزین مدیرعامل دیگری در استقلال شد.

حاجی فتح الله آبیها از نظر میزان محبوبیت دوران های پر فراز و نشیبی را در استقلال گذرانده و در طول دوران مدیریتش در تیم آبی پایتخت تا به حال سه قهرمانی ایران و چهار قهرمانی جام حذفی و یک نایب قهرمانی آسیا را با مربیگری ناصر حجازی، منصور پورحیدری، امیر قلعه نوعی و پرویز مظلومی به ارمغان آورده است.

به هرروی علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال شد و باید دید همکاری او با ساپینتو که در حال حاضر استقلال را در کنار پرسپولیس در صدر قرار داده است به کجا خواهد رسید.

منبع: انصاف ورزشی

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان