سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403
سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | مازیار اصغرزاده

حکایت احیای مجدد داماش را می‌توان به افسانه ققنوس در اساطیر تشبیه کرد، جایی که این پرنده افسانه‌ای بار دیگر از خاکستر خود زنده می‌شود.

لاجوردی‌پوشان شهرباران بعد از یک سال وقفه با صعود به لیگ دو توانستند بعد از سال‌ها مرحمی شوند برای هواداران سینه‌ سوخته داماش…
تیفوسی‌های داماش نشان دادند در پایین‌ترین سطح از مسابقات سراسری فوتبال کشور؛ تیم محبوب خود‌ را تنها نمی‌گذارند و با حضور ۱۲ هزار هوادار، رکوردی جدید در سطح سوم و چهارم فوتبال ایران برای رشتی‌ها به ارمغان آوردند.
داماشی‌ها در فصل گذشته علاوه بر صعود با بهزاد داداش‌زاده پیشکسوت ملی‌پوش فوتبال رشت؛ توانستند در مسیر پاسداشت تاریخ و تمدن گیلان‌زمین و پیوند دوستی با قومیت‌های گوناگون عملکرد تحسین برانگیزی برای گیلک‌ها داشته باشند.


اما این شادمانی رشتی‌ها دیری نپایید که در حساس‌ترین برهه آماده‌سازی تیم و فصل نقل و انتقالات ؛ به یکباره با بحران تغییر مالکیت همراه شدند تا با وجود پیگیری‌های جهانبخش آرمان و مهدی آقازاده امتیاز لیگ دویی داماش در کمال آرامش به مالک جدید منتقل شود و با انتخاب اکبر میثاقیان سرمربی کارکشته فوتبال ایران مراحل جذب بازیکن و آماده‌سازی تیم با سرعت بیشتری طی شود.
میثاقیان با وجود حواشی موجود توانست با تکیه بر اعتبار خود و همچنین حمایت مدیریت باشگاه، شاکله اصلی تیم فصل گذشته را حفظ کند و بازیکنان با کارنامه قابل قبول در سطح لیگ یک و لیگ دو جذب داماش کند.
با این حال داماش گیلان همچون همیشه در تاریخ به عنوان یکی از مدعیان صعود به شمار می‌رود و از سوی دیگر حضور اکبر میثاقیان هم مزید بر علت است. تا ‌بار دیگر تیم پر افتخار شهرباران با صعود خود پیام‌آور شادمانی برای مردمان دیار گیل و دیلم شوند تا با صعود به لیگ یک، به جایگاه سابق خود در فوتبال کشور برگردد، امتیاز لیگ دسته اولی که به دلیل سهل‌انگاری متولیان امر و بدهی ۳ میلیارد تومانی، به زادگاه نائب رئیس وقت فدراسیون تقدیم شده بود!

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان