جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان |هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (جمعه) با برگزاری ۶ بازی به پایان رسید.

به نقل از ایسنا، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری ۶ دیدار امروز (جمعه) در شهرهای تهران، انزلی، کرمان، رفسنجان، مسجدسلیمان و اصفهان پیگیری شد. روز گذشته دو دیدار از این هفته از رقابت‌ها برگزار شد که نساجی و ذوب‌آهن به تساوی بدون گل رسیدند و در دیگر دیدار تقابل پیکان و آلومینیوم با همین نتیجه تساوی به پایان رسید.

جزییات و نتایج دیدارهای امروز لیگ برتر را در ادامه می‌خوانید...

استقلال یک – فولاد یک

مکان: ورزشگاه آزادی

نتیجه: در دقیقه ۱۶ روی ارسال مهدی شیری از نقطه کرنر، توپ به مجید علیاری رسید و ضربه سر این بازیکن وارد دروازه حسینی شد تا فولادی‌ها از حریف‌شان پیش بیفتند. در دقیقه ۶۲ اشتباه شهاب گردان در دفع توپ باعث شد توپ در درون محوطه جریمه به استقلالی‌ها برسد. پاس محمد محسین مرادمند با ضربه سر به محمد محبی رسید و این بازیکن دروازه فولاد را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

این دیدار در نهایت با تساوی به پایان رسید.

گل‌ها: مجید علیاری برای فولاد - محمد محبی برای استقلال

ملوان ۲ – صنعت نفت یک

مکان: ورزشگاه سیروس قایقران

نتیجه: در دقیقه ۳۰ سجاد بازگیر از روی نقطه پنالتی دروازه صنعت نفت را باز کرد. در دقیقه ۶۰ مهدی مومنی روی پاس مجید عیدی دومین گل تیمش را به ثمر رساند. طالب ریکانی در دقیقه ۷۸ یکی از گل‌های خورده را برای تیمش جبران کرد اما این کافی نبود و در نهایت ملوانی‌ها با پیروزی از زمین خارج شدند. ملوان با 5 امتیاز به رده پانزدهم صعود کرد. 

گل‌ها: سجاد بازگیر و مهدی مومنی برای ملوان - طالب ریکانی برای صنعت نفت

مس کرمان صفر - هوادار یک

مکان: ورزشگاه شهید باهنر

نتیجه: تک گل شاگردان الهامی در دقیقه ۸۰ توسط محمد میری به ثمر رسید. هوادار پس از چند هفته ناکامی توانست سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

گل‌ها: محمد میری

مس رفسنجان یک – تراکتور صفر

مکان: ورزشگاه ورزشگاه شهدای صنعت مس

نتیجه: در دقیقه ۱۴ شاهین توکلی تک گل شاگردان ربیعی را در این دیدار به ثمر رساند تا رفسنجانی‌ها در خانه تراکتور را شکست دهند.

گل‌ها: شاهین توکلی

نفت مسجدسلیمان صفر - گل‌گهر سیرجان ۵

مکان: ورزشگاه شهید بهنام محمدی

نتیجه: در دقیقه ۲۱ امیر شهیم روی پاس اریک بایناما دروازه نفتی‌ها را باز کرد. در دقیقه ۶۸ علی اصغر عاشوری روی پاس مرتضی تبریزی تواست دومین گل تیمش را به ثمر برساند. در ادامه حملات گل گهر ادامه پیدا کرد و محمد خدابنده‌لو در دقایق ۷۴ و ۷۷ دو گل دیگر وارد دروازه شاگردان مهاجری کرد اما این پایان کار نبود. کی‌روش استنلی در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده پنجمین گل تیمش را به ثمر رساند.

این دیدار در نهایت با پیروزی شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید تا پر گل ترین پیروزی لیگ بیست‌ودوم رقم بخورد.

گل‌ها: امیر شهیم و علی اصغر عاشوری

سپاهان صفر – پرسپولیس صفر

مکان: ورزشگاه نقش جهان

نتیجه:دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در جدول رده بندی تیم های گل گهر، پرسپولیس و استقلال هر سه با 15 امتیاز در رده های اول تا سوم قرار دارند. 

منبع:ایسنا

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان