جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که در شرایط فعلی نمی‌توان در مورد فوتبال و بازی صحبت کرد گفت: باشگاه پرسپولیس برای کمک به تیم ملی و برنامه‌های آقای کی‌روش آمادگی کامل دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز یکشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تیم تراکتور می رود. 

 
  
یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: در مورد بازی حرف خاصی ندارم چرا که این روزها حال دل خوبی نداریم.

وی ادامه داد: در شرایطی که مردم به خاطر اتفاقات اخیر ناراحت هستند، حرف زدن در مورد فوتبال و مسابقه نمی تواند چیزی را تغییر دهد. بازی بدون تماشاگر است و در روزهایی هستیم که اکثر مردم به خاطر اتفاقات اخیر ناراحت هستند. 

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: تنها هدف مان این است که بتوانیم در دیدار برابر تراکتور خوب بازی کنیم تا با کسب یک پیروزی مهم حال دل مردم را خوب کنیم. 

 
یحیی گل محمدی ادامه داد: ما عزادار جان باختن عزیزانمان هستیم. چه نیروهای پلیسی و چه جوانانی که در اتفاقات اخیر جان دادند. همه اینها بچه های ایران و بچه های این آب و خاک هستند. در این شرایط صحبت کردن در مورد فوتبال هیچ اهمیتی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدواریم این مسائل و اتفاقات هر چه سریعتر تمام شود تا بتوانیم به روزها و حالت عادی زندگی برگردیم. 

 
وی در مورد محرومیتی که از سوی کمیته انضباطی برای بدون تماشاگر برگزار شدن این بازی گرفته شده است گفت: مدیریت باشگاه باید در این مورد صحبت کند اما هیچکس متوجه نشد که چرا این رای را دادند. ما در تبریز تماشاگر نداشتیم و اتفاقی از سوی تماشاگران ما رخ نداد اما نمی دانم چرا حکم علیه ما شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد هماهنگی با کارلوس کی روش برای تیم ملی گفت: هر کمکی از دست ما بربیاید این آمادگی را باشگاه پرسپولیس دارد که برای اردوها و مسائل دیگر در خدمتم تیم ملی باشیم.

 
گل محمدی در مورد وضعیت عیسی آل کثیر هم گفت: از نظر شخصی مدیون این بازیکن هستم و تمام تلاشم را می کنم که به شرایط مطلوب برسد. عیسی با ما قرارداد ندارد اما تا نیم فصل کنار ما تمرین خواهد کرد تا ببینیم وضعیتش چه خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد یکی از افرادی که در مورد فوتبالیست ها و پوشش همسران آنها صحبت کرد هم گفت: باید در مورد این آدم معلوم الحال صحبت کنم که در مورد پوشش همسر من صحبت کرده است. ایشان در جایگاهی نیست که بخواهد غلط اضافه بکند و در مورد این مسائل صحبت کند. آخرین بارش باشد که در مورد فوتبالیست ها و همسران آنها صحبت می کند. 

 
وی در پایان تاکید کرد: این آقا باید حواسش جمع باشد. اگر بخواهد یک بار دیگر در مورد فوتبالیست ها صحبت کند اتفاقات بدی برایش رخ خواهد داد. به خاطر همین از او می خواهم که دیگر از این غلط ها نکند.

منبع: مهر 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان