پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | در راستای حوادث اخیر، برخی روزنامه ها و رسانه ها خواستار برخورد با سلبریتی ها شدند که در میان نام حامد بهداد و کامبیز دیرباز بیشتر به چشم می‌آید. از روزنامه جوان در مطلبی بابت مواضع اخیر دیرباز او را بی‌سواد خطاب کرده و خواهان مجازاتش شده.

این روزنامه نوشت: قطعاً یکی از نقشه‌های دشمن از انگلیس تا امریکا، برهم‌زدن حضور تیم ملی ایران در جام‌جهانی و اغتشاش در آن است تا آن را موجب سرخوردگی ملی سازند. این نقشه کار شد‌ه‌ای از سوی دشمن است و هرچند ممکن است سلبریتی‌های بی‌سوادی مثل دیرباز که هنوز هیجان یک کودک دبستانی را دارد و مانند یک بچه احساساتی تیم ملی را به نرفتن به جام جهانی تشویق می‌کند، از این نقشه بی‌خبر باشد، اما قوه‌قضائیه باید این تحریک او را اقدامی علیه امنیت و اقتدار ملی ارزیابی و مجازات درخور برای آن درنظر بگیرد.

خبرگزاری مهر وابسته به سازمان تبلیغات نیز ادعا کرده که «دستور جلب یکی دیگر از بازیگران که در جریان حوادث اخیر با دشمن هم‌صدایی می‌کرده، صادر شده است.» 

پیش از این نیز این خبرگزاری اعلام کرد که در پی اعلام جرم علیه برخی از سلبریتی‌ها به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن، محمود شهریاری مجری سابق صدا و سیما با صدور دستور قضائی بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، فرایند پیگیری قضائی در خصوص ادعاهای بی‌اساس و دروغین برخی دیگر از سلبریتی‌ها در فضای مجازی در حال انجام است.

 
در این راستا گفتنی است که سایت رجانیوز نزدیک به دولت از صدور حکم جلب حامد بهداد خبر داد. خبرنگار این سایت نوشته که «یکی دیگر از سلبریتی‌هایی که حکم جلب آن صادر شده، حامد بهداد است که هنوز نسبت به دستگیری او اقدام نشده است.»

این در حالی است که حامد بهداد پیش‌تر دستگیری خود را تکذیب کرده بود.

گفتنی است که روز قبل، روزنامه همشهری نیز با انتشاری عکسی از افراد مشهوری هم چون: مهران مدیری، علی کریمی،زانیار خسروی، شبنم فرشادجو خواهان برخورد قاطع با آنان شده بود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان