چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

اختصاصی حکایت گیلان | در  خاطرات 3 مهر  هاشمی رفسنجانی آمده است:ظهر آقایان [عباس واعظ] طبسی، [احمد] جنتی، [علی‌اکبر] ناطق‌نوری و [قربانعلی] دُرّی نجف‌آبادی میهمانم بودند. همگی اصرار نمودند که در انتخابات مجلس [ششم] شرکت کنم؛ برای جلوگیری از انحراف احتمالی مجلس با انتخابات آینده، و من همان جواب‌های گذشته را دادم و نپذیرفتم که راه حل، منحصر به حضور من باشد. قرار شد، بحث ادامه داشته باشد.

در خاطرات 29 شهریور آن سال هاشمی رفسنجانی از اصرار سردار سلیمانی برای حضور در انتخابات مجلس گفته است. همچنین  در خاطرات 30 شهریور وی  جزئیاتی از دیدار رهبری نیز منتشر شده و آمده است « شب میهمان رهبری بودم. از ملاقات و ملاطفت با گروه‌های چپ و راست، تعریف کردند. درباره احتمال نامزدی من برای مجلس، صحبت شدکه چپی‌ها ترسیده‌اند و ایشان هم نظرشان، مثل من است که تا ضرورت پیدا نکند، لازم نیست شرکت کنم، ولی اگر جلوگیری از انحراف مجلس، منوط به حضور من باشد و ضرورت پیش آید؛ مثل اینکه مقدمه‌چینی است که بعداً گفته شود، حالا ضرورت پیش‌آمده.»

گفتنی است هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از کاندیداهای جناح راست در انتخابات مجلس آن دوره شرکت کرد. وی ابتدا نفر سی ام و بعد نفر بیستم انتخابات شد و انصراف خود را از حضور در مجلس اعلام کرد. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان