سه شنبه, 28 فروردین 1403
سه شنبه, 28 فروردین 1403
کنایه یک روزنامه به پزشکیان و مطهری:

خودتان از احمدی نژاد به خاطر مخالفت با گشت ارشاد طرح سوال کرده بودید

۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ۱۰:۱۴ چاپ

طی روزهای گذشته در جریان اعتراضات به مرگ مهسا امینی اقدامات اعتراضی در چندین شهر صورت گرفت که منجر به درگیری‌هایی بین پلیس و مردم شد.

به گزارش حکایت گیلان | روزنامه فرهیختگان در مطلبی درباره اینکه چه شخصیت‌هایی فضای اعتراضات مسالمت‌آمیز را به سمت فضای رادیکال سوق دادند نوشت: 

در ماجرای ناگوار مرگ مهسا امینی و موجودیت گشت ارشاد، افرادی چون علی مطهری و مسعود پزشکیان در این جرگه گنجانده می‌شوند، افرادی که دیروز درباره گشت ارشاد یک موضع داشتند و امروز موضعی دیگر. علی مطهری و مسعود پزشکیان که هر دو در مجلس نهم، نماینده بودند، سال 90 طرح سوال از رئیس‌جمهور وقت، محمود احمدی‌نژاد را به خاطر ‌عدم‌برخورد با بدحجابان و مخالفت با گشت ارشاد امضا کردند. 

سوءاستفاده از افکار عمومی توسط اصلاح‌طلبانِ منفعت‌طلب سابقه‌ای دور و دراز دارد، در سال 1385 و زمانی که رئیس‌جمهور وقت دستور حضور زنان در ورزشگاه‌ها را صادر کرده بود، تیترها و تصاویر صفحات نخست روزنامه‌های منفعت‌طلبان به مخالفت با این تصمیم اختصاص داده شده بود اما همین چندی پیش سر ماجرای ورود زنان به وزرشگاه مشهد، اصلاح‌طلبان تغییر رویکرد دادند تا بتوانند منفعتی کسب کنند.

منبع: برترین ها

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان