جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه پرونده جوان زرین دشتی به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود، تاکید کرد: اشد مجازات قانونی در انتظار متهمان خواهد بود.

در پی اعلام خبر فوت مشکوک جوان زرین دشتی، رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه پرونده تحت نظارت ویژه قضایی قرار دارد گفت: پرونده متهمان این حادثه به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با تأکید بر اینکه اشد مجازات قانونی در انتظار متهمان خواهد بود اعلام کرد رسیدگی به پرونده مذکور در صلاحیت محاکم کیفری یک استان است که اقدامات اولیه جهت انجام تشریفات قضایی و ارسال پرونده به مرجع عالی قضایی استان انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه اقدامات قضایی اولیه از جمله شناسایی هر سه متهم، بازداشت و تفهیم اتهام آنان در حوزه قضایی زرین‌ دشت انجام‌ شده است، بیان داشت: ادعای مطرح شده توسط خانواده متوفی در خصوص آدم ربایی و قتل نیز با تشکیل پرونده قضایی در دستور کار رسیدگی مقام قضایی قرار دارد.

برخی رسانه‌ها در ادعایی تائید نشده نوشتند که امیرحسین خادمی، نوجوان زرین دشتی از استان فارس پس از اینکه به خانواده‌اش گفته بود از طرف سه نفر مورد آزار قرار گرفته، چند روز بعد جنازه‌اش در بیابان‌های شهر حاجی‌آباد شهرستان زرین‌شهر پیدا شده است.

کانال تلگرامی چندثانیه تصاویری از تجمع مردم زرین‌دشت استان فارس و درخواست برای مجازات عاملین قتل امیرحسین خادمی را منتشر کرده است.

منبع:فارس

همرسانی کنید:

نظرات شما:

kasra 29 شهریور 1401 ساعت 12:06

اعدامشون کنین حروم لقمه ها رو این بیناموسا لیاقت زندگی رو زمینو ندارن

نظر دهید - پسندیدم 0

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان