سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403
سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | نادرحسینی هیچ شهادت ضد و نقیضی تاکنون نداشته است. بنده در اسفند ماه به جهت روزهای پایانی سال و پرداخت حقوق و مزایای حدود چهار هزار نفر پرسنل شهرداری و مطالبات پیمانکاران و جمع‌بندی مباحث مالی شهرداری و…. رأی به ماندگاری علوی دادم که بسیار شفاف بود و در ابتدای امسال به دوستان موافق استیضاح عرض کردم که به شهردار مهلت شش ماهه بدهید تا عملکرد شهردار رو ببینیم و بعد بررسی و قضاوت کنیم تا برای مردم پاسخ منطقی درخصوص استیضاح داشته باشیم که متاسفانه دوستان گوش نکردند و سریع اقدام کردند که این برای همه دوستان شورایی و تابعین آن‌ها شفاف بود.

 
همچنین بنده در روز استیضاح رأی خودم را به آقایان عزیزی و عاشری نشان دادم تا شک و شبهه‌ای نباشد که این دو بزرگوار بارها شهادت دادند که این هم شفاف بود.

درخصوص حضور بنده در دیوان عدالت اداری نیز باید عرض کنم که قاضی محترم دیوان یک عضو شورا و آقای فرماندار و نماینده وزارت کشور وشهردار را احضار نمودند که بنده روند رای گیری را مختصر تشریح کردم و برگشتم که این موضوع هم شفاف بود.

من نمی‌دانم دیگر چه باید می‌کردم تا موضوعات شفاف باشد. متاسفانه برخی بدون علم و آگاهی درست درطول دو ماه گذشته نسبت به بنده درفضای مجازی مسائلی رو نسبت دادند که نوعی ظلم بود و در ایام گذشته نخواستم واکنشی نشان بدم و به نوعی صبوری کردم اما امروز رأی دیوان به عنوان بالاترین مرجع رسیدگی بر همگان روشن است.

حال توصیه من به همه دوستان شورایی و افکار عمومی مثل همیشه این است که دنیا به پایان نرسیده و مجدد اجازه بدهیم تا شهردار رشت با رایی که دریافت نموده به کار و خدمت خود ادامه دهد و پس از مقطعی عملکرد ایشان مورد ارزیابی قرار گیرد و اگر کم کاری وکاستی صورت گرفته آن وقت مورد قضاوت یا اقدامی دیگر قرار گیرد.

پس عجله نکنیم و هنوز حدود سه سال فرصت خدمت در این دوره مانده است. در پایان عرض می‌کنم که بنده هنوز زنده هستم و می توانم به هر سوال یا شبهه احتمالی که برخی درذهن دارند پاسخ دهم نه اینکه با گفته‌ها وشیطنت‌های برخی فرد را مورد قضاوت قرار دهیم که به دور از تقوا و اخلاق است.

منبع: خط آفتاب

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان