شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403
بعد از داماش نوبت ملوان رسید؛

تکرار لغو مسابقه تیم جواد نکونام در گیلان!

۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۰۹:۵۳ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | روز گذشته مسابقه تیم های ملوان و فولاد لغو شد و به زمان نامعلومی موکول شد. ملوانی ها نسبت به این لغو مسابقه اعتراض خود را اعلام کردند و معتقدند در جریان لغو آن قرار نداشتند. پژمان نوری مدیرعامل ملوان مدعی است که توسط سرپرست فولاد از لغو مسابقه خبر دار شده اند. مدیر رسانه ای ملوان هم می گوید: : ساعت ۱۵:۳۰ یکی از بازیکنان تیم فولاد با بازیکنان تیم ملوان تماس گرفته که ما در راه رشت و در حال رفتن هستیم در حالی که زمین می‌بایست ۹۰ دقیقه قبل از بازی چک شود. 

تیم فولاد با سرمربیگری جواد نکونام یکی از مدعیان لیگ محسوب می شود. از نکونام به عنوان یکی از دستیاران احتمالی کی روش و همچنین سرمربی آینده تیم ملی نام می برند. ده سال پیش وقتی نکونام به عنوان کاپیتان تیم ملی در استقلال حضورداشت اتفاقی مشابه در رشت افتاد که تماس تلفنی وی از دلایل تعویق مسابقه اعلام شد. در هفته آخر نیم فصل اول آن سال قرار بود استقلال با داماش مسابقه دهد که به دلیل شرایط جوی پرواز آن ها کنسل شد. در مواردی مشابه تیم ها مجبور بودند با اتوبوس بازیکنان را به محل مسابقه ببرند. ولی تماس استقلالی ها موجب شد که مسابقه به روز بعد موکول شود. غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ که خودش اعلام کرده بود استقلالی ها با اتوبوس به رشت بروند بعد از تماس تلفنی با استقلالی ها نرمش نشان داد و مسابقه به تعویق افتاد. یکی از افرادی که با بهروان تماس گرفته بود، جواد نکونام کاپیتان وقت تیم ملی بود. هرچند در نهایت استقلالی ها روز بعد به رشت رفتند و شکست نیز خوردند.

حال یک مسابقه دیگر در گیلان با تیم جواد نکونام لغو شده است.  باران از بعدازظهر روز گذشته در گیلان بسیار کم شده بود. در ساعت اعلام شده مسابقه نیز بارانی در انزلی نمی بارید. این لغو مشکوک مسابقه ملوانی ها را برای آن که بگویند دست های پشت پرده این مسابقه را به تعویق انداخته بسیار عصبانی کرده است.  اگر قرار باشد این طوری تصمیم گیری شود تا پایان زمستان بسیاری از مسابقات ملوان به تعویق خواهد افتاد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان