جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
رئیس شورای اسلامی شهر رشت خبر داد :

۲۹ نفر متقاضی تصدی جایگاه شهردار رشت

۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ۱۶:۱۵ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به فراخوان انجام شده به منظور انتخاب شهردار برای رشت گفت: ۲۹ نفر در مدت زمان تعیین شده و با ارائه مدارک لازم و برنامه ها، کاندیداتوری خود را برای تصدی جایگاه شهردار رشت اعلام کرده اند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه انتخاب شهردار رشت در دستور کار قرار دارد افزود: در بین افراد متقاضی برای تصدی جایگاه شهردار رشت ۲۸ نفر آقا و یک نفر خانم هستند که رزومه خود را به دبیرخانه شورا ارسال کرده اند.

وی با تاکید به اینکه تعهد ، تخصص ، پاکدستی از جمله موارد مورد توجه شورا برای انتخاب شهردار است بیان کرد: شورای ششم رشت در تلاش است تا با انتخاب فردی اصلح و توانمند بتواند شهر را در مسیر توسعه و تحقق اهدافی بزرگ به منظور رفاه حال بیشتر شهروندان هدایت کند و خوشبختانه طی مدت زمان کوتاه حضور سرپرست شهرداری رشت ، اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه بررسی رزومه و برنامه های افراد کاندید در دست انجام است گفت: یقینا تمام سعی و تلاش اعضای محترم شورا در این است که در کوتاهترین زمان ممکن و با دقت لازم نسبت به انتخاب فردی واجد الشرایط و متعهد برای این جایگاه اقدام کند و ان شاا شهردار منتخب ، شهرداری برای عمر سه ساله باقی مانده از شورا است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان