پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در تهران به غیرمنتظره‌ترین شکل ممکن پیش رفت.

 در حالی که مراسم رونمایی از جام جهانی با حضور بزرگان فوتبال کشور و اعضای کادرفنی تیم ملی و بازیکنان و ارکان مختلف ملی و باشگاهی فوتبال ایران در برج میلاد برگزار می‌شد، پایانی ناخوشایند از این مراسم در ذهن حاضرین به ثبت رسید.

از ابتدای مراسم، بی‌نظمی غیرقابل توصیفی در مراسم وجود داشت. جواد خیابانی بعد از رفت و برگشت و پخش آیتم‌هایی برای حضار، از بازیکنان پیشین ایران در جام‌های جهانی دعوت کرد تا روی سن حاضر شوند. از زمانی که بازیکنان تیم‌های ملی ایران در جام‌های جهانی دعوت شدند به حضور روی استیج، نمایندگان فیفا به برگزارکنندگان مراسم بابت رعایت‌نشدن پروتکل‌ها تذکر دادند و خواهان اتمام این ماجرا شد. این اتفاق در حالی رخ داده بود که جواد خیابانی به عنوان مجری مراسم در خلال صحبت‌هایش به حضار قول می‌داد که خیالشان راحت باشد و او همه را برای گرفتن عکس صدا خواهد کرد.

در این لحظات نماینده فیفا از این اتفاقات شاکی شد و با عصبانیت بسیار زیادی کاپ را جمع کرد و در کیف مخصوص آن قرار داد و حتی قفل آن را هم زد. در ادامه نورپردازی سالن متوقف شد.

بعد از این اتفاق خیابانی که می‌خواست نظم را به مراسم برگرداند از حضار درخواست کرد بر سر جای خود بنشینند. احسان محمدی، مسئول دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال هم با کنایه به حضار می‌گفت که ممنونم از این که نظم مراسم را رعایت کردید...

این اتفاق در حالی رخ داد که حمیسی، مدیر حراست فدراسیون فوتبال در خصوص این اتفاقات گفت: این جام را با تشریفات خاص و رده حفاظتی بالا وارد ایران کردیم و به همین ترتیب هم از ایران خارج خواهد شد و فدراسیون برای این مراسم سنگ تمام گذاشت. این بی‌نظمی روی سن دلایلش ارتباطی به ما ندارد و هیجانی که برای گرفتن عکس بین دوستان، ورزشکاران و پیشکسوتان وجود داشت باعث این اتفاقات شد.

منبع:ورزش سه

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان