جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | با حضور شهردار و رییس شورای اسلامی شهر، نشست اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری کلاچای برگزار شد

نشست اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری کلاچای با هدف تقویت باشگاه، ارائه طریق و ایجاد سازو کارهای مناسب برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال گیلان روز یکشنبه در محل سالن اجتماعات شهید محمد حسینی شورای اسلامی شهر کلاچای برگزار شد.
رییس شورای اسلامی شهر کلاچای در این نشست گفت: تیم شهرداری کلاچای امسال حضوری موفق تر در لیگ برتر فوتبال گیلان خواهد داشت.
کامران علیپور کلایه افزود: تمام تلاش خود را برای حضور مقتدرانه و موفق تر در لیگ انجام خواهیم داد و همه این تلاش ها برای جلب رضایتمندی علاقمندان به ورزش بویژه فوتبال خواهد بود.
وی ترکیب هیات مدیره باشگاه را ترکیبی ایده آل و قابل احترام دانست و اضافه کرد: معتقدم این عزیزان با نگاه دلسوزانه و متعهدانه که دارند می توانند منشا خدمات ارزنده برای توسعه و تقویت باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری کلاچای باشند.
مهدی رشاد با تاکید بر حفظ و بقای تیم افزود: تلاش خواهیم کرد تیم فوتبال شهرداری کلاچای را به جایگاه واقعی خود که حق ورزشدوستان این شهر است برسانیم.
وی با بیان اینکه از هیات مدیره باشگاه انتظار می رود در تامین بخشی از هزینه های باشگاه همکاری و مساعدت لازم را داشته باشد اظهار کرد: اینکه همه چیز را از شهرداری مطالبه کنیم پسندیده نیست و شایسته است هیات مدیره با قابلیت هایی که دارند در فرایند امور کمک کار باشگاه باشند.
در ادامه این نشست اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری کلاچای هر کدام دیدگاه و نقطه نظرات خود را در خصوص حمایت از باشگاه بیان کردند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان