شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403
پاسخ استاندار  به انتقادات سردبیر حکایت گیلان:

نیازی به حضور وزرا در گیلان نیست، خودم بلدم امتیاز بگیرم!+فیلم

۱۴۰۱/۰۶/۰۶ ۲۱:۴۲ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | در نشست خبری استاندار گیلان ، وی در پاسخ به انتقادات سردبیر حکایت گیلان ابراز داشت که نیازی به حضور وزرا در استان گیلان ندارد و خودش بلد است امتیاز بگیرد.

در بخشی از پرسش سامان بدر سردبیر حکایت گیلان آمده بود: برخلاف صحبت هایی که مطرح می شود معتقدم به شدت در مورد گیلان در یکسال گذشته کم توجهی شده است و همین باعث شده که در همین برنامه های هفته دولت از آن جا که برنامه چندان مهمی مورد بهره برداری قرار نگرفته هیچ مقام ارشد دولتی نیز حاضر نشده است. برخی حامیان دولت مدام از حضور برخی حامیان دولت سابق می گویند. مثلا می گویند چرا خانم کاوسی ( رئیس سازمان برنامه و بودجه استان) هنوز بر سر کار است. ولی نمی پرسند چرا آقای میرکاظمی یک بار هم به استان گیلان سفر نکرده است؟ وزرا روز جمعه با آقای رئیس جمهور به استان گیلان سفر کردند و با ایشان هم برگشتند. بعد از آن چند نفر برای پیگیری پروژه ها به استان آمده اند؟ این که وزیر آموزش و پرورش برای آشتی معلم و دانش آموز آستارایی می آید و یا معاون پارلمانی برای سخنرانی در مراسم بزرگداشت شهدا که اسمش نه کار جهادی است و نه دارای اهمیتی!

استاندار در پاسخ به این انتقادات گفت:  من خودم بلد چطور امتیاز بگیرم و نیازی به حضور وزرا نیست. می خواهید هر هفته سه وزیر بیاورم، بیایند چه کاری انجام دهد؟ آقای میرکاظمی برای چه سفر کند وقتی من هرچیزی تعهد می خواهم انجام می دهد. وزیر بیاید که من ژست آوردن وزرا را نشان دهم؟ این طوری فکر نکنید. حداقل پیش من این طوری حرف نزنید. من این دوره ها را دیدم و بلدم!

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان