شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403

تیم فوتبال استقلال در حالی قرار است روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف مس کرمان برود که در این بازی تعداد محدودی از بانوان هم مجوز حضور در ورزشگاه را خواهند داشت. فیفا در این خصوص تاکید که تماشاگران زن نباید به صورت گزینشی انتخاب شود.

به گزارش حکایت گیلان | تیم فوتبال استقلال در حالی قرار است روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف مس کرمان برود که در این بازی تعداد محدودی از بانوان هم مجوز حضور در ورزشگاه را خواهند داشت.

پیش از این وزیر ورزش اعلام کرده بود مشکلی برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها وجود ندارد. البته همانطور که قبلاً‌ مسئولان برگزاری مسابقات اعلام کردند یکسری زیر ساخت‌ها و برنامه‌ ریزی‌ها برای ورود هواداران خانم در نظر گرفته شده است.

طبق این برنامه ریزی ۵۰۰ هوادار خانم از طریق سامانه بلیط فروشی امکان تماشای مسابقه استقلال و مس را دارند. به نظر می رسد این هواداران در جایگاه شماره ۵ ورزشگاه آزادی مستقر می‌شوند. فیفا در این خصوص تاکید ویژه ای دارد که تماشاگران زن نباید به صورت گزینشی انتخاب شود و حضور آنها باید از طریق بلیت فروشی صورت بگیرد.

در بازی برابر مس کرمان قرار است برای بانوان پارکینگ جداگانه ای در نظر گرفته شده و از درب شرقی استادیوم آزادی وارد ورزشگاه می‌شوند. پیش از این فیفا با ارسال نامه ای خواستار ایجاد امکان حضور بانوان در ورزشگاه‌ها شده بود و حالا فوتبال ایران قرار است برای اولین بار شاهد حضور بانوان تماشاگر در بازی های باشگاهی باشد.

منبع: ایلنا

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان