سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403
سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403

مریم ایراندوست سرمربی گیلانی سابق تیم ملی فوتبال بانوان ایران و باشگاه ملوان بندر انزلی هدایت تیم سپاهان اصفهان را بر عهده گرفت.

به گزارش حکایت گیلان | مریم ایراندوست سرمربی اسبق تیم ملی بانوان و باشگاه ملوان بندر انزلی با عقد قراردادی به مدت یک فصل هدایت تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان را به عهده گرفت.
ایراندوست که فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی است، دارای مدرک مربیگری فوتبال A آسیا است.
وی سابقه کمک مربی تیم ملی زیر ۱۶ سال، سرمربی تیم ملی زیر ۱۶ سال، کمک مربی تیم ملی بزرگسالان در مسابقات مقدماتی آسیا در سال ۱۳۸۹، کمک مربی تیم المپیک نوجوانان و جوانان سنگاپور، سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران، سرمربی تیم زیر ۱۹ سال را در کارنامه خود دارد.
از افتخارات مربیگری وی می‌توان به بهترین مربی ایران در سال ۱۳۸۷، کسب مقام چهارم تیم المپیک نوجوانان و جوانان سال ۱۳۸۹ در سنگاپور، نایب قهرمانی مسابقات غرب آسیا در سال ۱۳۹۰، بهترین مربی ایران از نظر کانون مربیان ایران در سال ۱۳۹۲، قهرمان لیگ برتر ایران با تیم ملوان در سال ۱۳۸۸، نایب قهرمان لیگ برتر ایران در سال ۱۳۸۷، ۱۳۸۹، ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۴ با تیم ملوان، قهرمان جام حذفی ایران با تیم ملوان در سال ۱۳۹۲، قهرمانی لیگ دسته یک با تیم ملوان اشاره کرد.
ایراندوست که در سال ۲۰۲۲ سرمربی تیم ملی بزرگسالان بود موفق شد بعد از ۴۷ سال جواز حضور تیم ملی بزرگسالان ایران به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا را کسب کند و جزو ۱۲ تیم برتر آسیا در این رقابت‌ها حضور موفق داشته باشد.
وی در دوران بازیگری خود ۹۰ بازی رسمی برای تیم فوتبال ملوان انجام داده و ۴۱ گل برای این تیم به ثمر رسانده است و به همراه ملوان ۴ قهرمانی و ۶ نایب قهرمانی لیگ برتر ایران را در کارنامه خود دارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان