جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
سوتی نماینده مجلس بعد از مشخص شدن ماجرای روز گذشته؛

جبار کوچکی نژاد باز هم «گشت ارشاد» رشت را بر سر زبان ها انداخت!

۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ۰۹:۳۹ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان |  روز گذشته ماجرای افتادن زنی در خودروی انتظامی رشت جنجال بزرگی ایجاد کرده بود که در بیشتر رسانه ها به عنوان خودروی گشت ارشاد مطرح شده بود. ولی گزارش پلیس و انتشار فیلم های متعدد مشخص کرد که ماجرا مربوط به خودروی کلانتری 22 رشت است که در حال انتقال یکی از متهمین و جلوگیری یک خانم  از بازداشت آن فرد است. در نهایت هم انتشار فیلم روبرو مشخص کرد که کسی به بیرون هل داده نشده و البته سرعت خودروی کلانتری برای انتقال متهم منجر به چنین حادثه ای شده است که ضرورت توجه بیشتر مقامات انتظامی برای کنترل چنین حوادثی را می طلبد. زیرا بدون شک اگر آن زن دچاره حادثه سنگینی می شد باید نسبت به بحران سازی خودروی کلانتری در این ماجرا بررسی بیشتری انجام می شد. 

با این حال هرچند ماجرای خودروی کلانتری توضیح داده شده بود. اما جبار کوچکی نژاد به عنوان نماینده رشت و خمام از طریق رسانه ها بازهم پای  گشت ارشاد را به مساله باز کرد. وی در مصاحبه ای با شرق گفته است «من از مردم و نیروی انتظامی منطقه سوال کردم. این خانم به مامور گشت ارشاد متعرض شده است و خودش را به پنجره ماشین آویزان کرد.» حالا خوب است آقای نماینده می گوید در این رابطه پیگیری کرده  است و چندبار از لفظ «گشت ارشاد» استفاده می کند.

 

او در این مصاحبه اشارات زیادی به گشت ارشاد و امر به معروف و بدحجابی در شمال تهران دارد و اصلا حاضر نیست بگوید که ماجرا هیچ ربطی به گشت ارشاد ندارد. آقای نماینده به عنوان کارشناس مسائل استان  می توانست بگوید همین حرف را به عنوان محوریت مصاحبه انجام دهد که گشت ارشاد ربطی به این ماجرا نداشت. ولی آن قدر از گشت ارشاد و بدحجابی می گوید که که بار دیگر نیروی انتظامی را زیر سوال می برد.

حال سوال این است آیا نیروی انتظامی نباید نسبت به چنین مصاحبه هایی واکنش مناسب نشان دهد و از حقوق خود دفاع کند. به واقع چه کسی به این نماینده مجلس اجازه داده در مورد موضوعی صحبت کند که خودش هم نمی داند چه اتفاقی افتاده است. پیگیری های ایشان برای موضوعات دیگر هم همین گونه است؟

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان