چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | فاطمه مشفق: مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود در سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید.

در این مراسم طالبی سرپرست شهرداری لنگرود ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: شهادت شهید صارمی در روز ۱۷ مرداد ۱۳۷۷، بهانه ای شد تا به پاس مشقت؛ سختی و ناملایمت هایی که برای قشر خبرنگار وجود دارد ؛ تقویم کشورمان به روز خبرنگار نامیده شود و من این روز را به شما بزرگواران تبریک عرض می‌نمایم.
طالبی با اشاره به این نکته که" تقارن روز خبرنگار امسال با روز عاشورا ؛ یاداور رشادت وتبیین واقعه عاشورا به دست حضرت زینب است" ؛ بیان داشت؛ وظیفه سنگینی بر دوش شما خبرنگاران نهاده شده تا با حفظ قداست قلم خود، و با وجدان بیدار، چشم تیزبین و زبان گویا واسطه بین مردم و مسئولین بوده و در راه اعتلای نظام و دین قدم بردارید.
حجت الاسلام فداکار رییس شورای اسلامی شهر لنگرود نیز ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: در خدمت شما بزرگواران هستیم تا رسالت و ارزش کار شما خبرنگاران که بسیار مهم است را ارج نهیم.
حجت الاسلام فداکار با بیان این جمله که نام خبرنگار از نبی امده و نبی یعنی خبرنگار ؛ اظهار داشت: در مدت یکسال گذشته که در خدمت شما بزرگواران بوده ایم، با توجه به مشکلات عدیده ای که در این مدت برای شورای شهر لنگرود بوجود اورده اند، الحمدالله کمترین حاشیه برای ما ایجاد شد و این نشان از نجابت خبرنگاران شهرستان بوده که من شخصا از شما بزرگواران قدردانی می نمایم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان