جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | مهدی رشاد شهردار کلاچای در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : اقدامات حوزه شهری بر اساس اولویت در حال انجام است.

 مهدی رشاد شهردار کلاچای ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و قدردانی از زحمات این قشر در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه شهر کلاچای اظهار داشت : به مردم عزیز شهر کلاچای این اطلاع رسانی را عرض می کنم که  تیم جدید در شهرداری کلاچای مدت کمی است که شروع به کار کرده ،اما تمامی موارد و بحث های شهری رصد شده و بر طبق برنامه اولویت بندی گردیده است.

وی با بیان اینکه طی دو هفته آتی ،مجددا موضوع نهضت آسفالت در شهر کلاچای آغاز می شود ،افزود : برخی مشکلات در این حوزه وجود داشت که بحمدالله در حال مرتفع شدن است .زیر سازی ها انجام شده و به عنوان مثال در میدان گیل ۱۵۰۰ متر مربع زیر سازی در طی دو ماه اخیر به پایان رسیده و آماده آسفالت است.

رشاد اضافه کرد : شن ریزی و آماده سازی انتهای خیابان مفتح شمالی به متراژ ۱۲۰۰ متر مربع انجام شده و در انتظار قیر دولتی برای آسفالت هستیم .همچنین لکه گیری در سطح شهر به دستور ریاست محترم شورای شهر  کلاچای و مجموعه شهری دوباره از سر گرفته خواهد شد .

وی با بیان اینکه زیباسازی شهر در  اولویت فعالیت های شهرداری قرار گرفته ،عنوان کرد : کلاچای یکی از زیباترین پارک های ساحلی کشور را داراست که در طول چند سال اخیر مورد بی مهری قرار داشته است و کاری برای بهسازی و زیباسازی آن انجام نشده بود ،مرمت و بازسازی این پارک در روزهای اخیر آغاز گردیده است.

وی ادامه داد : رنگ آمیزی جداول ،خط کشی معابر و فعالیت های روتین شهرداری ۸۰ درصد انجام شده است.پروژه ها ی عمرانی شهر کلاچای نیز اولویت بندی شده و ظرف سه ماه آینده یک پروژه عمرانی بزرگ در این شهر استارت خواهد خورد که در حال اخذ مجوزها از مراجع ذیصلاح هستیم.

وی با اشاره به مشکلات آب و فاضلاب شهری که از دغدغه های مردم این شهر است ،گفت : مبحث آب شرب و فاضلاب در حیطه وظیفه شهرداری و شورای شهر نیست اما این امکان وجود دارد که شهرداری با نهادهای مربوطه تعامل در این زمینه داشته باشد.

رشاد ضمن قدردانی از رئیس اداره برق کلاچای گفت : جا دارد از همکاری ریاست محترم اداره برق کلاچای تشکر نمایم که در زمینه ی بحث نور و روشنایی معابر شهری همکاری لازم را با شهرداری این شهر دارند و معضل تاریکی برخی معابر و پارک ساحلی بزودی مرتفع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : بازار هفتگی کلاچای برای نخستین‌بار ساماندهی شده و تصمیم بر این است که بازار به نقطه ی دیگری جابجا شود که پس از کارشناسی لازم صورت می گیرد.

رشاد با بیان اینکه شهرداری کلاچای از سرمایه گذاران در این شهر استقبال می کند ،گفت : مجموعه شورا و شهرداری با روی گشاده و بدور از هر گونه چالش و مسایل سختگیرانه از سرمایه گذاران استقبال خواهد کرد و شهر کلاچای ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری دارد.

شهردار کلاچای در زمینه ی پسماند این شهر عنوان کرد : حجم زیادی دپوی زباله داشتیم که با قراردادی که با کارخانه کود آلی منعقد شد در حال حاضر از بار مشکلات در این بخش کاسته شده است .

وی در پایان گفت : به مشکلات حوزه شهری واقف هستیم و ان شاء الله بر اساس اولویت ها این معضلات مرتفع خواهد شد.

منبع: برنا

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان