شنبه, 08 اردیبهشت 1403
شنبه, 08 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان |شهردار کلاچای گفت: منجیان غریق مستقر در خارج از طرح سلامت دریا چهار نفر را در حین غرق شدن در سواحل این شهر محدوده شنا ممنوع نجات دادند.

"مهدی رشاد " افزود: نجات یافتگان روز جمعه در مناطق کور و خطر آفرین و خارج از طرح سالمسازی مبادرت به شنا می کردند که از سوی منجیان غریق مستقر در این منطقه از مرگ نجات یافتند.
وی اظهار کرد: برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی، علاوه بر خدمات امداد و نجات، نصب تابلوهای هشدار دهنده از سوی شهرداری انجام شده که انتظار می رود مسافران و گردشگران به این مهم توجه کنند.
وی اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای در خارج از طرح نگین شمال، اقدام به جایگاه غریق نجات کرده و چهار نفر از منجیان غریق این مناطق را حفاظت می کنند.

شهردار کلاچای از گردشگران و مسافران تابستانی خواست از شنا در خارج از طرح سلامت دریا به جد پرهیز کنند.
رشاد " با بیان اینکه مجموعه شورای اسلامی و شهرداری کلاچای دارای یک طرح سلامت دریا در مجتمع تفریحی، گردشگری و اقامتی نگین شمال است تصریح کرد: تمامی امکانات لازم در این زمینه پیش بینی شده و نگرانی خاصی وجود ندارد.
به گفته وی، در طرح سلامت دریا نگین شمال شهرداری کلاچای علاوه بر استقرار منجیان غریق به تعداد 12نفر، عوامل هلال احمر، نیروی انتظامی و همیار پلیس مشارکت دارند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان