جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403
کاندیدای اصولگرا و توئیت انتخاباتی علیه علوم پزشکی گیلان؛

وارونه جلوه دادن آمار بالای واحد آنژیوگرافی در بیمارستان دکتر حشمت رشت

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۰۹:۰۷ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | یکی از کاندیداهای اصولگرا دوره گذشته انتخابات مجلس در استان گیلان که در عرصه پزشکی فعالیت می کند، جهت مقابله با مدیریت فعلی علوم پزشکی استان توئیتی را منتشر کرده که مشخص است رنگ و بوی انتخاباتی دارد. وی نوشته است « باگذشت یکسال ازشروع به کاردولت انقلابی وبراساس مستندات موجود،همچنان نوبت اقدام تشخیصی مهمی همچون آنژیوگرافی درتنها مرکزدولتی قلب گیلان برای۶ماه بعدتنظیم می شود! این ننگی برای استان است ومعلوم نیست تاچه وقت برخی اهالی قدرت خارج حوزه سلامت جهت اصلاح وضع موجودآن سنگ اندازی خواهندکرد»

به نظر می رسد همچنان برخی از حامیان دولت در حال رفع مسئولیت از خود هستند و می خواهند همه مشکلات را به گردن دیگران بیندازند و تا وقتی خود بر سر کار نباشند مدیران فعلی را از بدنه غیرانقلابی معرفی می کنند. 

در مورد همین توئیت بررسی های اماری از بیمارستان دکتر حمشت حاکی از آن است که آمار آنژیوگرافی در سال 1400 افزایش نیز پیدا کرده است و کسی نیز به مدت 6 ماه منتظر نمی ماند. آنژیوگرافی فوری در بیمارستان در اولین فرصت انجام می شود ودر صورتی که بیمارانی قصد داشته باشند خود پزشکشان را انتخاب کنند باید در نوبت باقی بمانند که این امر نیز در بازه های یک الی دو ماهه صورت خواهد گرفت. 

این که با توجه به کرونا همچنان آمار  واحد آنژیوگرافی بالا است نشان دهنده فعالیت مستمر در این حوزه هست. در سال 1400 تعداد 5034 آنژیوگرافی، 1610 آنژیوپلاستی و 461 پرایمری PCI انجام شده است. در سال 99 نیز این آمار به 4725 آنژیوگرافی، 1336 آنژیوپلاستی و 517 پرامری PCI می رسد که به نسبت گذشته افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.

ظاهرا  افرادی که در این دولت هم نتوانستند به مقام قابل توجهی برسند و عدم شایستگی آن ها بیش از گذشته ثابت شده است، حال  سرخود شده اند و با انتشار چنین مطالب بدون منبعی سعی دارند خودی نشان دهند. اگر همین توئیت را خبرنگاران منتقد دولت منتشر می کردند با انواع و اقسام حملات مواجه می شدند که قصد تخریب دولت را دارند، ولی این افراد به خودشان اجازه می دهند که مدیریت اجرایی استان را تخریب کنند که شاید تعداد پائین آرای انتخاباتیشان در دوره گذشته کمی افزایش پیدا کند و یا خودشان پستی به دست آورند. 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان